Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
101
●6.347
- 29-09-2014, 02:26:18Ben hiç beğenmedim ya,
Budur yani, baya bildiğin şu şekilde ilham alınmış yada alınamamış yada herneyse artık
; https://www.google.com.tr/search?q=p...AUoAQ#imgdii=_
http://martinisaac.deviantart.com/ar...erns-115289780 - 29-09-2014, 03:25:44Aynen totem çubuklarına benziyor böyle doğruya doğrucaliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2014, 10:18:43
- 29-09-2014, 11:13:28Üyeliği durdurulduarkadaş özürlü galiba, fazla şaapmayın.DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2014, 11:50:15Bu turkuaz dedikleri mavimsi yeşilimsi Türkiye için alakasız renkli logo şimdi markalarımıza üst düzey anlam mı? katacak. Sadece gülünür buna. Bari bizi asıl tanımlayan renk al rengi (kırmızı) logoda kullansalardı en azından daha iyi olurdu. Bu turkuaz rengi hayatın her alanında bizlere benimsetmeye çalışacaklar desenize. Bu logo illaki kullanılacaksa halı ihracatçıları için kullanılabilir ama genel kullanım için kesinlikle alakasız bir logo.
- 29-09-2014, 11:59:24Elestiren arkadaslara gelsin;
"Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak, tehlikelidir."
Konfüçyüs
;
) logosu için bin bir türlü yorum yapılmıştı. Sıra bunda sanıyorum. Sosyal medyada totem çubuklarına benzetmeye başlamışlar bile.
