• 11-09-2014, 21:27:29
    #10
    Koçta sabaha kadar 20 bardak nescafe içtiğimi bilirim.

    Sent from note 3...
  • 11-09-2014, 22:14:15
    #11
    Bu Listede Yapacakları Dene Vallahi WC'den Çıkamazsın.. 1 Gün WC'de Kalırsın

    Bende 30 Saate Yakın Çalıştığımı Biliyorum...


    ...
  • 11-09-2014, 22:44:07
    #12
    Bu kadar şeyi 5-6 saat içinde tüketirsen mide ağrısından tabi uykun gelmez.
  • 11-09-2014, 23:27:31
    #13
    kahve ve müzik yetiyor bana
  • 11-09-2014, 23:57:37
    #14
    Nescafenin içine gripinin tozunu dök uyku felan gelmez
  • 14-09-2014, 19:40:50
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BİM'deki soğuk çayın adı yanlış yazılmış Teatone olacaktı lütfen düzeltir misiniz ? Çok büyük fanıyız yanlış olmasın
  • 14-09-2014, 20:03:12
    #16
    DubStep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BİM'deki soğuk çayın adı yanlış yazılmış Teatone olacaktı lütfen düzeltir misiniz ? Çok büyük fanıyız yanlış olmasın
    gidip bir koli alayım