• 04-09-2014, 22:52:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mağara buz gibi arkdaşlar yeni devir atladık bu pc'm Antikadır kendisi :d




    Özelliklerine gelecek olursak eğer ;

    64mb ram olması lazım bu arada


  • 04-09-2014, 22:53:40
    #2
    Sene 2014 diyorum ve susuyorum.
  • 04-09-2014, 22:54:58
    #3
    sebastiyan kardeşimizle tanıştığına göre haracınıda en kısa zamanda ödemelisin
  • 04-09-2014, 22:56:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sene 2014 diyorum ve susuyorum.
    Ne diyelim cevap veremiyorum. :/ Yeniyim forumda 3 ay hatta 1 ay diyelim
  • 04-09-2014, 23:04:18
    #5
    TorrentWord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyelim cevap veremiyorum. :/ Yeniyim forumda 3 ay hatta 1 ay diyelim
    https://www.google.com.tr/search?cli...UTF-8&oe=UTF-8
  • 04-09-2014, 23:04:47
    #6
    Tebrikler bu konuyu açan 99999999999 kişisiniz ayrıca bunu yazan 9999999999 kişiyim.
  • 04-09-2014, 23:05:00
    #7
    mağara soğukmuydu kardes
  • 04-09-2014, 23:07:31
    #8
    hayırlısı be
  • 04-09-2014, 23:12:16
    #9
    ooo internetin hayırlısı olsun kardeşim