• 02-09-2014, 22:49:41
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok, satın alacağımdan değil eheheh
    Çakalsın hocam hahaha. Demek ki gerçekten API kullanıyorlarmış.
  • 02-09-2014, 22:52:53
    R10 dışı mail atıp yazmamı isteyenler oluyor,
    Yeni mail geldi;
    Alıntı
    api keyleri https://gist.github.com/rhenium/3878505 buradan temin edebilirsiniz. andorid keyler ile bi uygulama oluşturun.
    öncesinde php bi script ile hangi kullanıcının takipçileri listelenip takip edilicekse ona göre bi sorgu döngüsü ile basit bi script yazın.
    misal semihvarol'un takipçileri follow edilicekse uygulamaya izin verilip uygulama sitesine girildiğinde semihvarol'un takipçileri listelensin.
    küçük bi javascript kodu ile tarayıcıdaki o an görünen tüm userler aynı anda takibe alınabilir.
    Dediğimi denerseniz veya konuya eklerseniz çok memnun kalırım hocam. r10 üyeliğim yok malesef o yüzden uzak kaldım çok
  • 02-09-2014, 22:54:59
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 dışı mail atıp yazmamı isteyenler oluyor,
    Yeni mail geldi;
    Bu scripti yazıp paylasacak varmı ?
  • 02-09-2014, 22:55:17
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 dışı mail atıp yazmamı isteyenler oluyor,
    Yeni mail geldi;
    Last active on 8 Mar 2013

    O arkadaşa linkin bu tarihte paylaşıldığı yaz
  • 02-09-2014, 22:55:41
    Şimdi biz bu işle uğrşıpta bu olayı zerre beceremeyecek olanlara bir kıyak geçseni kasacağınız hesapları bi liste halinde versenizde bizde takipe takip yapsak sizden? İlk mesajlarda var mesala onları listeme aldım iyi de geri dönüş oluyor ha bu arkadaşların eline su dökemeyiz o ayrı. (SEMİH VAROL'A KİM ÖĞRETTİ BU SİSTEMİ ARKADAŞ ADAM HEMEN YAPMIŞ.)
  • 02-09-2014, 22:58:17
    Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi biz bu işle uğrşıpta bu olayı zerre beceremeyecek olanlara bir kıyak geçseni kasacağınız hesapları bi liste halinde versenizde bizde takipe takip yapsak sizden? İlk mesajlarda var mesala onları listeme aldım iyi de geri dönüş oluyor ha bu arkadaşların eline su dökemeyiz o ayrı. (SEMİH VAROL'A KİM ÖĞRETTİ BU SİSTEMİ ARKADAŞ ADAM HEMEN YAPMIŞ.)
    @SemihVarol; sende mi brütüs
  • 02-09-2014, 23:04:34
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Last active on 8 Mar 2013

    O arkadaşa linkin bu tarihte paylaşıldığı yaz
    Mailden cevap :

    Consumer key: yT577ApRtZw51q4NPMPPOQ
    Consumer secret: 3neq3XqN5fO3obqwZoajavGFCUrC42ZfbrLXy5sCv8

    örnek gösterirmisiniz? Tarihin eski oldugunu iddaa ediyor kendisi. Ama apiler hala çalışıyor.

    Kapanma olasılığı ise milyonda bir.

    Bi de şu capsi gönderdi

  • 02-09-2014, 23:06:39
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailden cevap :

    Consumer key: yT577ApRtZw51q4NPMPPOQ
    Consumer secret: 3neq3XqN5fO3obqwZoajavGFCUrC42ZfbrLXy5sCv8

    örnek gösterirmisiniz? Tarihin eski oldugunu iddaa ediyor kendisi. Ama apiler hala çalışıyor.

    Kapanma olasılığı ise milyonda bir.

    Bi de şu capsi gönderdi

    mail deki arkadaş allah askına banada mail at krizlerdeyim

    mert35blog@gmail.com
  • 02-09-2014, 23:07:57
    Üyeliği durduruldu
    firatbuyukkaya@mynet.com bende alabilirmiyim bi mail )