• 02-09-2014, 21:46:24
    Üyeliği durduruldu
    caxapa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin için bekle telden takip edeyim engel yiyene kadar ama güncelleyip mi takip edeyim yoksa güncellemeden mi ?
    olmaz öyle bence, çünkü adamlar saniyede 400 500 yapıyor imkansız bunun scriptle, php ile bir alakası var, biryerlerden birşeylerden döngü çektiriyorlar
  • 02-09-2014, 21:46:29
    Konuyu toplam 109 üye okuyor

    Bu yöntemi bilenlerden biri yöntemi açıklasa cennetlik olur kaç kişi onu bekliyor

    Benimde bildiğim takipçi kasma yöntemi var, ama tabii ki limit aşılmıyor. Dedim madem bu kadar takipçi kasmaya meraklı insan var bi yardımım dokunsun

    https://www.r10.net/sosyal-aglar/1322...bug-degil.html
  • 02-09-2014, 21:50:33
    Hala çözen yok mu arkadaşlar ?

    Tahminimce , masaüstü ile yapılıyor , programa bir kişinin adı yazılıyor o kişinin takip ettiği tüm kişileri program takip ediyor. En mantıklısı bu şekilde geliyor şuan
  • 02-09-2014, 21:55:55
    Üyeliği durduruldu
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala çözen yok mu arkadaşlar ?

    Tahminimce , masaüstü ile yapılıyor , programa bir kişinin adı yazılıyor o kişinin takip ettiği tüm kişileri program takip ediyor. En mantıklısı bu şekilde geliyor şuan
    masaustu degilmiş boşa uraşmayın arkadaş phpcisin yapabiliyorsan yap dedigine gore api ile yapıyorlar
  • 02-09-2014, 21:56:44
    Arkadaşlar azıcık mantık Ha gayret : )
  • 02-09-2014, 21:57:17
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masaustu degilmiş boşa uraşmayın arkadaş phpcisin yapabiliyorsan yap dedigine gore api ile yapıyorlar
    Yine bir açıktan yararlanamadık, desenize Ul an hep bir adım öndeler bizden ya
  • 02-09-2014, 21:57:30
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala çözen yok mu arkadaşlar ?

    Tahminimce , masaüstü ile yapılıyor , programa bir kişinin adı yazılıyor o kişinin takip ettiği tüm kişileri program takip ediyor. En mantıklısı bu şekilde geliyor şuan
    Öyle olsaydı 2 milyon takip yaparlardı şimdiye.

    Bence verilen listeyi takip ediyorlar, dikkat ederseniz 2-3 k takip ediyor, 30-40 dakika bekliyor sonra yine 1-2k takip ediyor. Bu liste takip listesi yapıyorlar.

    Bunu da sql ekliyorlar ve api ile takip ettiriyorlar. Api deneyen arkadaş twitdeck'in apikeyi ile denedi mi bilmiyorum ama belki onunla bile alakası olabilir.
  • 02-09-2014, 21:59:44
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle olsaydı 2 milyon takip yaparlardı şimdiye.

    Bence verilen listeyi takip ediyorlar, dikkat ederseniz 2-3 k takip ediyor, 30-40 dakika bekliyor sonra yine 1-2k takip ediyor. Bu liste takip listesi yapıyorlar.

    Bunu da sql ekliyorlar ve api ile takip ettiriyorlar. Api deneyen arkadaş twitdeck'in apikeyi ile denedi mi bilmiyorum ama belki onunla bile alakası olabilir.
    Hocam tamamdır api ile olabilir ama sadece ''Takip etme'' olayı api ile olabilir. Bunun bir de sınıra takılma sorunu var , demek ki bir tek api yok işin içinde. Dediğiniz gibi listeler verilir,api ile direk takip ettirilir hesaplar ama sınıra takılmayı aşmışlar bunu çözmek lazım
  • 02-09-2014, 21:59:48
    Üyeliği durduruldu
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle olsaydı 2 milyon takip yaparlardı şimdiye.

    Bence verilen listeyi takip ediyorlar, dikkat ederseniz 2-3 k takip ediyor, 30-40 dakika bekliyor sonra yine 1-2k takip ediyor. Bu liste takip listesi yapıyorlar.

    Bunu da sql ekliyorlar ve api ile takip ettiriyorlar. Api deneyen arkadaş twitdeck'in apikeyi ile denedi mi bilmiyorum ama belki onunla bile alakası olabilir.
    hocam bu olayı sallamıyorsunuz demı takip ettiniz ? ona gore bişi yapcam