• 02-09-2014, 15:39:42
    #37
    Moderatör
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oldumu bu şimdi açıklanırmı ya.
    söylemese iyiydi ne güzel 200k takip ettim bu gece şimdi herkes yapacak ...
  • 02-09-2014, 15:41:36
    #38
    Boşuna kandırmayın milleti. Çözülmüş bir şey yok.
  • 02-09-2014, 15:45:01
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://twitter.com/intent/follow?sc...e=Profilismini yazın.

    Burayı bota bağlamışlar sanırım otomatik twitterdan cekiyor kişileri bottan takip ediyor bu link üzerinden böyle olsa gerek.

    yoksa elle tek tek girilmez. veya farklı bi yöntem daha var.
    Dostum profilismini yazdımda birşey olmuyorki ne bi artış ne birşey ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:43:31 -->-> Daha önceki mesaj 15:42:34 --

    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna kandırmayın milleti. Çözülmüş bir şey yok.
    Aynen öyle yazılan yöntemler işe yaramıyor [COLOR="Silver"]
  • 02-09-2014, 15:46:07
    #40
    SAEC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söylemese iyiydi ne güzel https://twitter.com/sam3tecem 200k takip ettim bu gece şimdi herkes yapacak ...
  • 02-09-2014, 15:47:53
    #41
    Twitter malum acığı kapatmadan ya satışını yapsın biri yada uzun uzun anlatsın herkes faydalansın
  • 02-09-2014, 15:49:01
    #42
    satış varsa alıcıyım.
  • 02-09-2014, 15:49:46
    #43
    Üyeliği durduruldu
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter malum acığı kapatmadan ya satışını yapsın biri yada uzun uzun anlatsın herkes faydalansın
    Kendine müslüman herkes , kimseye satma taraftarı değiller ancak bende olsa koyardım 20 liradan konuyu 50 kişi okuyor 50x20 = 1000 tl rahat kırardı gün içinde

    R10.Net Online Konu Okuma Rekoru 60 Kişi
  • 02-09-2014, 15:50:53
    #44
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter malum acığı kapatmadan ya satışını yapsın biri yada uzun uzun anlatsın herkes faydalansın
    konu herkestarafından inceleniyorken,
    1 günde 80k takıpcı gelen hesabımı satısa sunuyorum %99 aktif organik
    pazarlık vardır gencler, açıka rttırmadan fıyat teklflernzde yapablrsnz.
    550k takip edilen 800 küsür tweeti var 2008 kayıtlı cevirmen hesaptır komik rakamlarla pm atmaynz.
  • 02-09-2014, 15:51:10
    #45
    Moderatör
    Lycos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine müslüman herkes , kimseye satma taraftarı değiller ancak bende olsa koyardım 20 liradan konuyu 50 kişi okuyor 50x20 = 1000 tl rahat kırardı gün içinde

    R10.Net Online Konu Okuma Rekoru 57 Kişi
    onun yerine 20 tane hesap kasar satarım daha iyi para gelir