• 01-09-2014, 10:00:48
    #64
    Abazanlar toplanmış konuda.
  • 01-09-2014, 10:20:09
    #65
    oy baboy fış aney
  • 01-09-2014, 10:38:24
    #66
    Penny Penny
  • 01-09-2014, 10:45:51
    #67
    İnanmamıştım en başta ama cidden höh. Ulan iyi ki iCloud kullanmıyorum deaktif yıllardır bende diyecektim ki kim benim fotoğraflarımı ne yapsın sonradan aklıma geldi
  • 01-09-2014, 10:53:55
    #68
    apple ile ilgili tüm programları kaldırdım bilgisayarımdan (androidciyim ben )

    Valla kim sıvar tüyü kim diker bilmiyorum ama ilk aşamayı yaptılar.
  • 01-09-2014, 10:55:53
    #69
    Yeni iphone piyasaya sürülmeden apple ı bitirme hareketleri vol 1.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 01-09-2014, 11:04:18
    #70
  • 01-09-2014, 11:07:21
    #71
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apple ile ilgili tüm programları kaldırdım bilgisayarımdan (androidciyim ben )

    Valla kim sıvar tüyü kim diker bilmiyorum ama ilk aşamayı yaptılar.
    Benim bu durumda parçalayıp balkondan aşşa atmam lazım heralde başkan

    http://i.imgur.com/x57KmZh.png
  • 01-09-2014, 11:09:08
    #72
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bu durumda parçalayıp balkondan aşşa atmam lazım heralde başkan

    http://i.imgur.com/x57KmZh.png
    Geçmiş olsun hocam [emoji3]

    # Mobil cihazımdan gönderildi.