R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
169
●
14.400
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
14
Son
20-08-2014, 12:16:09
#28
ReaLStar
Üyeliği durduruldu
reserved 25tl yeterli
sogutucu fan alıcam yanıyorummmm
20-08-2014, 12:33:36
#29
gozlerhersey
Üyeliği durduruldu
arkadaş bide herkese süpriz yaparsa fena olur atla gel şaban filmindeki gibi kuponu yatırmamış oluyormuş
mesala yani diyormuş
20-08-2014, 12:36:13
#30
Armageddon
Üyeliği durduruldu
Hasidluu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kupon tutarsa bütün r10 beni ...
bu öfkede neyin nesi ?
20-08-2014, 12:43:56
#31
Panthera
Kurumsal PLUS
Extsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mesaj sanırım gayet net.
Oda olmadı
Yani illa ........
Hehehehe
Beyler dağılın abimiz kafaya taktı
20-08-2014, 12:44:08
#32
Quad
Buralar değerlenecek. Reserved.
20-08-2014, 12:49:39
#33
AqHuaN
helali var kuponun , insan kıskanıyor bu tarz olayları yahu
. umarım kalanlar da tutar hocam en azından birimiz daha kurtulur
20-08-2014, 12:53:20
#34
theknightelf
Üyeliği durduruldu
hocam bir platin ısmarlarsın artık
20-08-2014, 13:16:04
#35
manisa451907
Üyeliği durduruldu
Böyle denemeler yapmak lazım arada ama tamamen kısmet bunlar.Yani oynadığınız 3-4 oranlı bir kombine farklı oluyor.Kısmette varsa alırız birşeyler
20-08-2014, 13:33:45
#36
Pnomed
Kalan 4 maça 3 sistem 100 misli girsemmi acaba
Sonuçta bizde faydalanalım
1
2
3
4
5
6
7
8
9
14
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler