• 14-08-2014, 18:13:26
    #1
    Bireysel ihtiyaç kredisi çekmek istiyorum. Fakat gelirimi gösteremiyorum.
    2 bankada kredi kartım var ödemeleri hep düzenli. Daha önce benzer şekilde kredi çekmiş arkadaşlar yardımcı olabilr mi?

    Bankayla görüşürken dikkat edilemsi gereken şeyler varmı? Mesela yüzyüze görüşürken banka çalışınanı etki altına almak gibi
  • 14-08-2014, 18:22:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bildiğime göre gelir belgesi, maaş bodrosu vsvs. Göstermeyince kredi çekemiyorsun, fakat düzenli olarak ödediğim kredi kartım var diyorsun, muhtemelen verirler birde o kredi kartlarının alt limiti, ödediğin borçları, bunlar etken eder en önemlisi de kaç aydır kredi kartını düzenli ödüyorsun buda etken eder.
    Bence 15 bin lira kadar vermezler diye düşünüyorum.
  • 14-08-2014, 18:26:36
    #3
    Bankamda bir miktar para , 2kefil , üstüme araç , 60 bine yaklaşan kredi kartlarım , 3 kere düzenli kredi ödemesi, bireysel emeklilik , hayat sigortası ..

    Bugun başvurduğum araç kredsi bu kadar olumlu şeylere rağmen red yedi.. Nedeni de 3aydır çalışmıyor olmammış..
  • 14-08-2014, 18:36:28
    #4
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankamda bir miktar para , 2kefil , üstüme araç , 60 bine yaklaşan kredi kartlarım , 3 kere düzenli kredi ödemesi, bireysel emeklilik , hayat sigortası ..

    Bugun başvurduğum araç kredsi bu kadar olumlu şeylere rağmen red yedi.. Nedeni de 3aydır çalışmıyor olmammış..

    telefondan yaptığımda başvurularda bana da olumsuz yanıt geliyor..
    siz birebir mi görüştünüz ?
  • 14-08-2014, 19:08:44
    #5
    FinansBank EnPara, bu ayın sonunda kredi hizmeti vermeye başlayacak.

    Size verirse onlar verir hocam. Ama 10 küsür bin zor tabi.

    Şu an halihazırda isterseniz müşteri hizmetlerinden de başvurabiliyorsunuz. Çok fazla kişi 10 15 20 bin filan aldı bile. Üstelik ne sigorta ne kağıt vs. hiçbir masrafı yok. Direk internet şubesinden formu doldurup yolluyorsun, sabahına onay gelip para internet hesabına yatıyor Faizi de baya düşük bildiğim kadarıyla. 10 bin çekince 16 ayda 10700 filan ödüyorsun.
  • 14-08-2014, 19:21:51
    #6
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefondan yaptığımda başvurularda bana da olumsuz yanıt geliyor..
    siz birebir mi görüştünüz ?
    Birebir görüştüm , şubede ailemin üzerine hesaplar , krediler mevcut..


    ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FinansBank EnPara, bu ayın sonunda kredi hizmeti vermeye başlayacak.

    Size verirse onlar verir hocam. Ama 10 küsür bin zor tabi.

    Şu an halihazırda isterseniz müşteri hizmetlerinden de başvurabiliyorsunuz. Çok fazla kişi 10 15 20 bin filan aldı bile. Üstelik ne sigorta ne kağıt vs. hiçbir masrafı yok. Direk internet şubesinden formu doldurup yolluyorsun, sabahına onay gelip para internet hesabına yatıyor Faizi de baya düşük bildiğim kadarıyla. 10 bin çekince 16 ayda 10700 filan ödüyorsun.


    musteri hizmetleri haberi doğruladı .

    30binTl için saece 36 ayda 37.122 TL faiz ile geri ödeme planı oluşturdurdu. Parayı alıp geri faize koysan bile karda oluyorsun.

    Ben başvurdum , %99 çıkar dedi. Sabit ve düzenli müşterilere bu krediyi vericeklerini söylediler
  • 14-08-2014, 19:41:50
    #7
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birebir görüştüm , şubede ailemin üzerine hesaplar , krediler mevcut..






    musteri hizmetleri haberi doğruladı .

    30binTl için saece 36 ayda 37.122 TL faiz ile geri ödeme planı oluşturdurdu. Parayı alıp geri faize koysan bile karda oluyorsun.

    Ben başvurdum , %99 çıkar dedi. Sabit ve düzenli müşterilere bu krediyi vericeklerini söylediler

    Haberi ben verip vesile olduğuma göre bizi de görürsün hocam artık?
  • 14-08-2014, 19:42:19
    #8
    ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FinansBank EnPara, bu ayın sonunda kredi hizmeti vermeye başlayacak.

    Size verirse onlar verir hocam. Ama 10 küsür bin zor tabi.

    Şu an halihazırda isterseniz müşteri hizmetlerinden de başvurabiliyorsunuz. Çok fazla kişi 10 15 20 bin filan aldı bile. Üstelik ne sigorta ne kağıt vs. hiçbir masrafı yok. Direk internet şubesinden formu doldurup yolluyorsun, sabahına onay gelip para internet hesabına yatıyor Faizi de baya düşük bildiğim kadarıyla. 10 bin çekince 16 ayda 10700 filan ödüyorsun.
    İnternet şubesinde form göremedim hocam :/
  • 14-08-2014, 19:44:43
    #9
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet şubesinde form göremedim hocam :/
    İnternet şubesi şu an sadece demo müşterilerine açık hocam. Sistem tam olarak Ağustos sonunda tüm müşterilere açılacak deniyor. Ancak isterseniz siz de müşteri hizmetlerini arayarak beklemeden başvurabiliyorsunuz.