• 30-07-2014, 18:34:21
    #1
    Merhaba Arkadaşlar

    Yarın Noterden Diplomamı Alması İçin Bir Arkadaşa Vekalet Vereceğim.

    Vekalet Vereceğim Kişinin T.C. Kimlik Numarası Yeter mi ?
    Bir de Noter Ücreti Ne Kadar Olabilir Bilgisi Olan Var mı?
  • 30-07-2014, 18:53:50
    #2
    tc yeterlidir tam tutarı hatırlamıyorum ama ya 25 yada 100tl civarında bişey olması lazımdı muhasebecime vekalet vermiştim.
  • 30-07-2014, 19:10:21
    #3
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tc yeterlidir tam tutarı hatırlamıyorum ama ya 25 yada 100tl civarında bişey olması lazımdı muhasebecime vekalet vermiştim.
    25 Makul de Diploma İçin 100 TL Çok Değil mi
  • 30-07-2014, 19:15:53
    #4
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 Makul de Diploma İçin 100 TL Çok Değil mi
    Şimdi hatırladım notere 150 160 gibi bişey vermiştim 30 civarı imza sirküsü geri kalanda vekaletti tabi başka bişey almadıysak ayriyeten 100 130 arası bişeye geliyor vekalet
  • 30-07-2014, 19:19:50
    #5
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi hatırladım notere 150 160 gibi bişey vermiştim 30 civarı imza sirküsü geri kalanda vekaletti tabi başka bişey almadıysak ayriyeten 100 130 arası bişeye geliyor vekalet
    Az Önce Aradım Arkadaşı 35 TL Dedi.
  • 30-07-2014, 20:35:28
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takip.
    Bende merak ediyorum kaç para olduğunu

    LG-P880 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 30-07-2014, 20:58:41
    #7
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az Önce Aradım Arkadaşı 35 TL Dedi.
    o zaman vekalet ve imza sirküsü haricinde başka bişeyde almışız, yanlış bilgilendirdiğim için özür dilerim
  • 30-07-2014, 21:06:02
    #8
    2 hafta önce başıma geldi.
    Arkadaşımın nüfus cüzdan fotokobisiyle birlikte gitmiştim. 57 tl vekalet ücreti ödedim.
  • 30-07-2014, 22:23:14
    #9
    Bu noterler ne tutturursa giydiriyorlar galiba