• 20-07-2014, 19:54:05
    #10
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana Özel Sayfası》Tekliflerim》Devam Eden Teklifler olması lazım

    Kullandığım Cihaz : Tost Makinesi
    Sağolasın kardeşim
  • 20-07-2014, 20:28:47
    #11
    Hangi ürünmüş o yav ?
  • 20-07-2014, 21:22:38
    #12
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ürünmüş o yav ?
    Konuda belirttim
  • 20-07-2014, 21:32:09
    #13
    Diğer konunuzdaki ayrıntı buydu demek Hayırlısı olsun.
  • 20-07-2014, 22:57:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    çok pis döverler
  • 21-07-2014, 08:16:29
    #15
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir açık arttırmaya katıldım büyük ihtimal bana kalacak ama çok daha uygununu buldum, bu arttırmada ki ürünü almak istemiyorum o yüzden. Ödeme yapmazsam nolur?

    Dava falan açabiliyorlar mı?


    DÜZENLEME /////

    Arkadaşlar merak edenler olduğu için ürünü anlatayım.


    PS3 PLAYSTATiON 3 +GTA5+FIFA14-14OYUN+2 JOYSTICK

    Fat Kasa, Garantisi bitmiş, 14 oyun bulunuyor.

    GTA 5, GTA 4, FİFA 14 13, NBA 2K14 2K13, BOLT, SMACKDOWN, HULK vs vs.

    700 TL'ye kaldı bana ve teklifi 12 saatten az süre kaldığı için iptal edemedim.

    Ne diyorsunuz alayım mı?
    Hocam eğer sürekli pes oynayan biri değilsen ps3 tavsiye etmem xbox360 dene .
    Bende 10 senedir ps kullanıyorum xbox çok daha eğlenceli ondan .

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...1952001/detay/

    Eksilerini artılarını kafana takılanları sor söylerim .

    Orjinal cd ye para vermezsin bununla altında açıklamaları var oku kafana yatarsa görüşürüz .

    Benden almasan bile xbox araştır . ps3 sadece maç oynıyacaksan işine yarar .