2048 oyununu bilmeyenler için - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2048 oyununu bilmeyenler için
10
●
720
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2048 oyununu bilmeyenler için
1
2
10-07-2014, 19:09:28
#10
iExChange
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
26bin yaptım ben en fazla
10-07-2014, 20:20:30
#11
ByMaster
megalanya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tarayıcı üzerinden de oynanabiliniyormuş.
http://goo.gl/kAzfQj
bizim televizyonda bile yüklü
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler