• 11-07-2014, 01:38:51
    #55
    Bu da benden, telefonumla çekmiştim
  • 11-07-2014, 01:45:34
    #56
    Bu manzarada benden "Finike"mden

  • 11-07-2014, 01:50:01
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Obruk
  • 11-07-2014, 02:31:24
    #58
    Üyeliği durduruldu
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de katılıyorum:

    fotoğraf sizemi ait ?

    Diğer arkadaşlar eklendiniz konuya
  • 11-07-2014, 02:41:01
    #59
    Üyeliği durduruldu

    Ben çekmişim gibi
  • 11-07-2014, 02:42:53
    #60
    Üyeliği durduruldu
    WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Ben çekmişim gibi
    hizli resimden url verseydin tamam derdim , hurriyet nedir mübarek ?
  • 11-07-2014, 03:06:36
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hizli resimden url verseydin tamam derdim , hurriyet nedir mübarek ?
    Ekledinmi yarişmaya ondan haber ver . Eklersen gold bende amaa .
  • 11-07-2014, 03:56:51
    #62
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fotoğraf sizemi ait ?

    Diğer arkadaşlar eklendiniz konuya
    evet ben çektim. teşekkür ederim.
  • 11-07-2014, 04:10:40
    #63
    Üyeliği durduruldu
    WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekledinmi yarişmaya ondan haber ver . Eklersen gold bende amaa .
    Sana ait olması gerekiyor fotoğrafın , sana ait değil bu.
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ben çektim. teşekkür ederim.
    Fotoğraf size ait ise temizini yollayın , sağ üste linksiz olacak şekilde , kırpıp yollamayın.