2 Senedir Yaza Damgasını Vuran Şarkı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 Senedir Yaza Damgasını Vuran Şarkı
23
●
1.392
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2 Senedir Yaza Damgasını Vuran Şarkı
1
2
3
09-07-2014, 22:05:49
#1
ultimateFB
http://www.youtube.com/watch?v=bzMkQKIsAYg
evde arabada dinler oldum fena bir Antep Şarkısı
09-07-2014, 23:57:00
#2
selcuksepetci
Bu şarkı nerenin yazına damga vurdu hocam ?
10-07-2014, 00:02:26
#3
Webcontroller
Tam keko şarkısı..
10-07-2014, 00:04:09
#4
Lock53
2 seneyi bilmemde geçen yaz bu şarkı damgasını vurmuştu
http://www.youtube.com/watch?v=I5lRLhZ1dkg
10-07-2014, 00:06:58
#5
profaks
Başta mahmut tuncer sandım hayal kırıklığına uğradım..
10-07-2014, 00:10:12
#6
Ahlatli
doğuda olabilirde batıda zor hocam
10-07-2014, 02:41:25
#7
Aglamaz
İlk defa gördüm ve dinledim.
10-07-2014, 02:44:15
#8
Heleysa
Yaz , Antep de bir ilçe herhalde şarkıyı ilk defa duydum
10-07-2014, 03:40:32
#9
kartal67
2 senedir ilk defa duyuyorum şarkıyı
MIŞ MIŞ
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler