• 05-07-2014, 18:39:51
    #1
    sıkıntı yok... halledildi
  • 05-07-2014, 18:47:23
    #2
    Tamponun çizikliği pastayla gidebilip hafif tıs boyayla düzeltilebilir bel ki. Görmeden bir şey demek mümkün değil.
    Tamponun plastiği ayrıca satılıyor mu bilemiyorum Hyundai araçlarının parçalarını bilmiyorum.
    Satılıyorsa ucuz bir parçadır sadece o gözüken plastik.

    Harici olarak arka stopun altındaki göçüklük çok fazla değilse onu da kaporta ustasına götürürseniz yağlı çekiç ile düzeltebilir. Çok büyük masraf çıkmayacaktır çıkacak en maksimum ücreti söyliyeyim 200 lira buda en maksimumu. Çok minik rakamlara rica minnet bile yaptırabilirsiniz ama yine söylüyorum görmeden bir şey diyemem resimlerde gördüğüm ve anlattığınız kadarıyla size yardımcı olmak istedim.
  • 05-07-2014, 18:49:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bahsettiginiz gibi ufak bir hasarsa kaskoyla ilgili bir işlem yapacaklarını sanmıyorum kanımca parasını sizden isteyebilirler oda benim tahminim anlattığınıza göre 150 200 lira tutsun max.
  • 05-07-2014, 18:49:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu arabalarda kaskosu yok mu? Nasıl sürücü kursu bu? Bence ödememeye bakın.
  • 05-07-2014, 19:04:36
    #5
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamponun çizikliği pastayla gidebilip hafif tıs boyayla düzeltilebilir bel ki. Görmeden bir şey demek mümkün değil.
    Tamponun plastiği ayrıca satılıyor mu bilemiyorum Hyundai araçlarının parçalarını bilmiyorum.
    Satılıyorsa ucuz bir parçadır sadece o gözüken plastik.

    Harici olarak arka stopun altındaki göçüklük çok fazla değilse onu da kaporta ustasına götürürseniz yağlı çekiç ile düzeltebilir. Çok büyük masraf çıkmayacaktır çıkacak en maksimum ücreti söyliyeyim 200 lira buda en maksimumu. Çok minik rakamlara rica minnet bile yaptırabilirsiniz ama yine söylüyorum görmeden bir şey diyemem resimlerde gördüğüm ve anlattığınız kadarıyla size yardımcı olmak istedim.
    Vallahi anlattığım gibi hocam resmini çekecektim vazgeçtim çekseydim keşke.
    her iki koltuktada debriyaj fren var bassaydı dikkat etseydi sonuçta boşuna oturmuyor o koltuğa. fazla masraf çıkmaz inş ramazan üstü


    Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiginiz gibi ufak bir hasarsa kaskoyla ilgili bir işlem yapacaklarını sanmıyorum kanımca parasını sizden isteyebilirler oda benim tahminim anlattığınıza göre 150 200 lira tutsun max.
    fazla tutmaz inşallah parça fiyatlarınıda bilmiyorum bu aracın.


    HS_Abdullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arabalarda kaskosu yok mu? Nasıl sürücü kursu bu? Bence ödememeye bakın.
    Vallahi kaskosu var mı yok mu bilmiyorum da ben aracı sürerken telefonda konuşuyordu sigortayı arayın falan sanayi kapanmıştır şimdi diyordu.
  • 05-07-2014, 19:11:07
    #6
    Ödemeyin hocam böyle saçmalık mı var.
    Sen zaten araba kullanmayı bilmiyorsun sana ögretmesi gerek sen hata yaptıgındada engellemesi gerekti boşuna mı koyuyolar o pedalleri sürücü egitimnenin oturdugu yere basacaktı o zaman frene
  • 05-07-2014, 19:13:41
    #7
    Sanayide açık bir dükkan bulup yaptırtmaya bakın bence, ne yapıp yapmayacakları belli olmaz sizden fazla para koparmaya çalışabilirler.
  • 05-07-2014, 19:18:19
    #8
    para mara verme. o acemi arabası takla atsan yine ödemek zorunda değilsin.
  • 05-07-2014, 19:30:50
    #9
    Kurs araçlarının sağ bölmesinde yani hocanın olduğu yerde de debriyaj ve fren bulunur. Eğer bir kaza olduysa, eğitim alan kişinin değil, gerekli müdahaleyi yapmayan eğitimcinin sorumluluğudur. Hiçbir ücret ödemek zorunda değilsin.