• 24-06-2014, 02:02:29
    #10
    İşbank kullanıyorum her ihtiyacımı karşılıyor problem yaşamadım.Yıllık 20 tl kredi kartı ücreti alırlar onuda müşteri hizmetlerini arayarak blöf yapıp geri alırsın
  • 24-06-2014, 02:10:55
    #11
    Garanti olabilir
  • 24-06-2014, 02:25:50
    #12
    Bende İşbank tavsiye ederim..
  • 24-06-2014, 03:11:42
    #13
    Her yerde kullanabileceğiniz bir kart alın. Mesela bende akbank var Kıbrısta şubesi olmadığı için taksitli alışveriş yapamıyorum..
  • 24-06-2014, 03:24:59
    #14
    Garanti önermiyorum . Garanti bankası kart ücreti fazla ve 5 gün ödeme gecikse bile sürekli arıyorlar.
    İş bankası kartım var , öğrenci olduğum için kart ücreti almıyorlar . Tek eksisi nakit çekim yapılmıyor.Tabi bu söylediklerim öğrenci kredi kartı için geçerli. Bir diğer önerimde TEB . Kısacası İş bankası ve Teb öncelikli önerilerim.
  • 24-06-2014, 03:29:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ininal kart tavsiye ederim, prepaid kredi kartı.