• 09-06-2014, 13:37:08
    #37
    olm hepinizin kafada var *** sizin 4 sayfayı yerden okudum
  • 09-06-2014, 13:40:45
    #38
    Köşeyi dönmeden önce bence kendinizi ifade etmeyi öğrenin Bunada alınacaksanız yapacak birşey yok.
  • 09-06-2014, 13:45:08
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köşeyi dönmeden önce bence kendinizi ifade etmeyi öğrenin Bunada alınacaksanız yapacak birşey yok.
    sizde insanları aşağılamamayı öğrenin 3. gifte vermek istediğiniz mesaj nedir ayıptır sorması ?
  • 09-06-2014, 13:46:50
    #40
    Kardeşim kısa ve öz olarak
    "Çalışarak Köşeyi Dönemezsin"
  • 09-06-2014, 13:53:06
    #41
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizde insanları aşağılamamayı öğrenin 3. gifte vermek istediğiniz mesaj nedir ayıptır sorması ?
    Aşşağılamamı ? Yaşınızla alınganlığınız ters orantılı. Madem alındınız tüm resimleri kaldırıyorum.
  • 09-06-2014, 14:49:43
    #42
    1. KPSS'ye çalışıp gerekli puanı alarak istediğiniz parayı alacak memurluğa çok rahat atanırsınız.

    2. Forumdaki tecrübeli, para kazandığına inandığınız arkadaşların mesajlarını takip edin. Onlar nasıl para kazandıklarına dair ipuçları veriyorlar. Google Optimizasyon ve Adsense forumları bunun için ideal. Oradaki ipuçlarını toparlayarak siz de internetten söylediğiniz miktarda parayı kazanabilirsiniz.

    3. İşkur'un Beceri 10 projesi kapsamındaki meslek kurslarına katılabilirsiniz. Şu an Ankara'da ve diğer sanayisi gelişmiş şehirlerde ciddi miktarda bir CNC operatörü açığı var. Bunun başlangıç maaşı da -bölgesine ve şirketine göre değişmekle birlikte- 1500 TL civarında. 2+ sene gibi bir süre içerisinde uzman olduktan sonra çok rahat 2500+ TL gibi bir rakamı aylık kazanabilirsiniz.

    4. Gelişmiş ülkelerde (Amerika, Kanada, Fransa, Almanya) ya da Körfez ülkelerinin birinde (Kuveyt, Katar, BAE) bağlantı bulup orada çalışmaya başlarsanız (mesela webmastarlık) çok kısa bir süre içerisinde hayal edemeyeceğiniz seviyeye gelirsiniz. Hatta geçen bir arkadaş Irak - Erbil'de hayat koşullarının çok lüks olduğundan bahsetmişti. Burası da olabilir.

    Not: Dört madde için de cesaret, gayret ve sabır gereklidir.

    Aklıma gelen bunlar. İnşâallah hakkınızda hayırlısı olur.
  • 09-06-2014, 17:05:24
    #43
    Üyeliği durduruldu
    By_uLKeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. KPSS'ye çalışıp gerekli puanı alarak istediğiniz parayı alacak memurluğa çok rahat atanırsınız.

    2. Forumdaki tecrübeli, para kazandığına inandığınız arkadaşların mesajlarını takip edin. Onlar nasıl para kazandıklarına dair ipuçları veriyorlar. Google Optimizasyon ve Adsense forumları bunun için ideal. Oradaki ipuçlarını toparlayarak siz de internetten söylediğiniz miktarda parayı kazanabilirsiniz.

    3. İşkur'un Beceri 10 projesi kapsamındaki meslek kurslarına katılabilirsiniz. Şu an Ankara'da ve diğer sanayisi gelişmiş şehirlerde ciddi miktarda bir CNC operatörü açığı var. Bunun başlangıç maaşı da -bölgesine ve şirketine göre değişmekle birlikte- 1500 TL civarında. 2+ sene gibi bir süre içerisinde uzman olduktan sonra çok rahat 2500+ TL gibi bir rakamı aylık kazanabilirsiniz.

    4. Gelişmiş ülkelerde (Amerika, Kanada, Fransa, Almanya) ya da Körfez ülkelerinin birinde (Kuveyt, Katar, BAE) bağlantı bulup orada çalışmaya başlarsanız (mesela webmastarlık) çok kısa bir süre içerisinde hayal edemeyeceğiniz seviyeye gelirsiniz. Hatta geçen bir arkadaş Irak - Erbil'de hayat koşullarının çok lüks olduğundan bahsetmişti. Burası da olabilir.

    Not: Dört madde için de cesaret, gayret ve sabır gereklidir.

    Aklıma gelen bunlar. İnşâallah hakkınızda hayırlısı olur.
    verdiğiniz net samimi çözüm önerileriniz için teşekkür ederim 1 ve 3. seçenekler garanti gibi görünüyor
  • 09-06-2014, 17:21:14
    #44
    bu konu başlığını görünce sizde benim gibi google açıkp köşeyi dönemek,köşeyi nasıl dönerim,köşe nasıl dönülür diye imajlarda arattınız değilmi köftehorlar sizi
  • 09-06-2014, 17:40:23
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Electr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu başlığını görünce sizde benim gibi google açıkp köşeyi dönemek,köşeyi nasıl dönerim,köşe nasıl dönülür diye imajlarda arattınız değilmi köftehorlar sizi
    Küçükken sınıf arkadaşım resim kağıdına Köşe Yazıp Kağıdın Önünden Dönmüştü Hayla Üzülürüm Çocukluğumda Takıldığım Ortama