radmin ile aynı gün doğmuşum - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
radmin ile aynı gün doğmuşum
19
●
1.091
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
radmin ile aynı gün doğmuşum
1
2
3
29-05-2014, 19:49:17
#19
DerbedeL
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin koca forumun sahibi ya sen ?
böyle bi saçma konuya böyle saçma sapan bi soru yakışırdı, tebrikler
29-05-2014, 19:50:34
#20
Ozsoy05
DerbedeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle bi saçma konuya böyle saçma sapan bi soru yakışırdı, tebrikler
böyle saçma sapan bir konuda sizinki gibi saçmasapan bir alıntı yakışırdır tebrikler, işinize bakın!
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler