radmin ile aynı gün doğmuşum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
radmin ile aynı gün doğmuşum
19
●
1.091
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
radmin ile aynı gün doğmuşum
1
2
3
29-05-2014, 12:15:10
#10
maxipowers
Radminin bugunun anısına aynı gun ve belkide aynı saat ve hatta hatta aynı sn dogmus olamnız münasebetiyle size bir adminlik verse hakkınızdır.
29-05-2014, 12:16:40
#11
dergos
Eğer doğru söylüyorsan radmin sana adminlik vermeli...
29-05-2014, 12:22:51
#12
gencseen
Eger bu olay gerçek ise radmin size r10 hisselerinden % lik bir pay verebilir
29-05-2014, 13:34:39
#13
monami
29-05-2014, 13:43:02
#14
Zahit
Şu anda olduğum kafa;
http://www.youtube.com/watch?v=gCYcHz2k5x0
29-05-2014, 14:11:23
#15
teknohaberci
Bizimle ilgisi?
29-05-2014, 14:16:41
#16
corpixx
Bunun şerefine bir ban yakışır
29-05-2014, 16:04:00
#17
Ozsoy05
radmin koca forumun sahibi ya sen ?
29-05-2014, 16:08:21
#18
Gwindor
bi platin yakışır.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler