İstanbul'da nerede denize girilir?
23
●1.522
- 22-05-2014, 18:13:37Üyeliği durdurulduOralar çok iyi hakkaten. Bende yazları dikilide oluyorumismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deniz dalgalıyken biraz sıkıntılı ama olsun
- 22-05-2014, 18:19:27Riva 2.koy oldukça temizdir kişi sayısıda 1'e göre azdır. 1.koy da apaçi kaynıyor...Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2014, 23:04:15Oraya gittik biz de. Sular henüz çok ısınmamış ama idare eder seviyede. Bir de kıyı kesimi bayağı bir yosunlu.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2014, 23:23:46Üyeliği durdurulduAynen öyle , biz genellikle 2. koy dayızlarenuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mavi bayraklı sahilimiz cebeci veya Kerpe ( meşhur kartal kayamızdan atla ) aile için sarısu ömerağzı pembe kayalıklar ohooo