• 18-05-2014, 04:13:53
    #46
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer sigaralara göre az satılıyor öyle düzelteyim
    en az satılan sigaralar başındadır, büfeci marketci varsa sor öğrenirsin

    babasının hayrına indirim yapmıyor
    Özellikle bugün sordum. Çok satıldıgı için temin edemiyoruz dediler hatta alacaktım ama yokdu
  • 18-05-2014, 04:34:10
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Sebonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle bugün sordum. Çok satıldıgı için temin edemiyoruz dediler hatta alacaktım ama yokdu
    indirimde olduğu için satılıyor zaten 8.5 tl iken satılan bir şey değildi, piyasa sigaraları belli zaten
  • 18-05-2014, 11:19:48
    #48
    Günde 3-5 Tane satılan marketimizde günde 30 tane satılıyor şimdi milletin Camel açlığı varmış
  • 18-05-2014, 14:41:50
    #49
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tadı nasıl eski camel mi?Yoksa değişti mi?
    Şu anda eskiler satılıyor yeniler gelince kalite azalır diyor bazı bakkallar.
  • 18-05-2014, 15:16:07
    #50
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirimde olduğu için satılıyor zaten 8.5 tl iken satılan bir şey değildi, piyasa sigaraları belli zaten
    Hocam son 8 yıla yakındır camel soft içiyorum.
    İster satılsın ister satılmasın az yada çok satılsın beni alakadar etmez.
    Benim bildiğim şu ki, Camel soft kaliteli bir sigara !
  • 18-05-2014, 15:22:59
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Sebonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son 8 yıla yakındır camel soft içiyorum.
    İster satılsın ister satılmasın az yada çok satılsın beni alakadar etmez.
    Benim bildiğim şu ki, Camel soft kaliteli bir sigara !
    kalite tartışmıyoruz, sigara damak tadıdır, sen camel içersin öteki 216 içer
    kalite neye göre, camel eskiden olsa tamamda şuan içilmiyor be
  • 18-05-2014, 22:26:32
    #52
    Camel sigarası normalde tütün yaprağının en üst kısmından güneşin yakıp kuruttuğu bölgeden yapılır, sert olmasının sebebide kısmi olarak budur. 6,5 TL fiyatla satılan partilerde tütün yaprağının kullanılabilen heryeri kullanılıyor.

    Bu durum kalıcımı olur geçicimi bilinmez ancak hedefledikleri kitleye ulaştıkları kesin.
  • 18-05-2014, 22:38:10
    #53
    Yıllardır Camel içiyorum. Fiyat düştükten sonra tadı değişti sigaranın.
  • 19-05-2014, 17:10:38
    #54
    Parliament 7 TL olmuş diyorlar