marzenbecher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoca sen neyin kafasındasın ? yada yazdıgımı nasıl okuyorsun ? ben yazdıklarımda dalgamı geçmişim adamla , yada adama hakaret eleştiri vs herhangi bir yazımı yazmışım , sadece çevrede geçen diyalogta adama denilen şeyi yazdım üzücü bir durum , bunu senin bana yönelik dalga geçermiş gibi alıntılamanda ayrıca üzücü . Bana burada bunu yazabilmen için benim adama hakaret yada kafa bulmam lazım ki ben sadece çevredeki züppenin adama dedigini yazdım.
Ben burada benim agzımdan adama yönelik herhangi komik birşey yazmışmıyım ki komik olarak algılıyorsun ? çevrede adama denileni üzücü durumu yazınca yazanı suçluyorsun ? yürü git işine gücüne bak , videou izle ve yazdıgımı tekrar oku.
