• 04-05-2014, 15:17:15
    #10
    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik mi?
    Sizin orda konuşanlardan ne farkınız kaldı ustam?
    Adam boğulacak ölecek sizin yaptığınız espriye bakın.

    Hoca sen neyin kafasındasın ? yada yazdıgımı nasıl okuyorsun ? ben yazdıklarımda dalgamı geçmişim adamla , yada adama hakaret eleştiri vs herhangi bir yazımı yazmışım , sadece çevrede geçen diyalogta adama denilen şeyi yazdım üzücü bir durum , bunu senin bana yönelik dalga geçermiş gibi alıntılamanda ayrıca üzücü . Bana burada bunu yazabilmen için benim adama hakaret yada kafa bulmam lazım ki ben sadece çevredeki züppenin adama dedigini yazdım.

    Ben burada benim agzımdan adama yönelik herhangi komik birşey yazmışmıyım ki komik olarak algılıyorsun ? çevrede adama denileni üzücü durumu yazınca yazanı suçluyorsun ? yürü git işine gücüne bak , videou izle ve yazdıgımı tekrar oku.
  • 04-05-2014, 19:23:03
    #11
    Yıl 2014 olmuş, hala böyleleri kaldı mı
    Aynı sözleri Trabzon, memleketimde sarfetse denizde beraber yüzerdi kaza geçiren kişiyle.
  • 04-05-2014, 20:36:47
    #12
    öyle zihniyete ....
  • 04-05-2014, 20:59:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    zamane gençleri öyle
  • 04-05-2014, 23:06:32
    #14
    Yalnız adam sırt üstü yatmış bilerek yüzüyor gibi duruyor. Öyle anlamış olabilirler
    Ama bu durum o anda belliyse hoş değil birisinin atlamasını beklerdim
  • 05-05-2014, 03:41:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    valla bende ilk etapta şaka yapıyor yada kasıtlı yapıyor gibi düşündüm
  • 05-05-2014, 13:35:53
    #16
    Dayı köpekbalığı geliyor , diyor ahhahahhahh çok güldüm yaaww adam nasıl düşmüşkü öyle