• 30-04-2014, 17:52:24
    #1
    Bir süre önce 5-6 kişiden oluşan Bulgar SEO şirketi google'dan hakkaniyet sınırlarını aşan bir darbe yemiş. Tüm sitelerinin indeksleri silinmiş. Hatta pek çok sitenin kuraldışı bir yanı bile yokmuş. Kuralllara aykırı olan durum düzeltilmesine rağmen yasak devam etmiş ve hatta whois kayıtlarından diğer tüm siteleri de manuel olarak yasaklanmış.

    Google yetkilisi ile direk temasları da sonuç vermeyince şirket Google'a karşı ufak çapta bir savaşa girmiş. Düşünce temelde google'ın reklamlarını engellemek için bir uygulama kullanmak.

    Hikaye ingilizce olarak aşağıdaki linktedir:

    http://karakehayov.com/
  • 30-04-2014, 18:52:33
    #2
    Bu uygulamanın kulanımı yaygınlaşabilir belki. Çok düşük bir ihimalde olsa.
  • 30-04-2014, 19:02:24
    #3
    Adblock öneriyor sanırım. Kullanıyorum ben
  • 30-04-2014, 19:57:35
    #4
    bende kullanıyorum, google ne yazıkki emeğe saygıyı bitirdi. blackhat daha etkili.
  • 30-04-2014, 20:19:01
    #5
    AdBlock bende kullanıyorum
  • 30-04-2014, 20:31:39
    #6
    bunu kullanacaklar zaten az çok bu alemde olanlar kaldı ki bu alemde olup reklamlara doğru düzgün tıklayan çıkmıyordur çoğunun şişirme yalan ve işe yaramaz olduğunun farkında olduğumuz için yani bence tıklamada filan değişim olmaz kendi kendine savaşırlar anca bişe çıkmaz tavşan dağa küsmüş dağ onu iplememiş
  • 30-04-2014, 20:34:51
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Neyle savaşıyorlar, satır satır yazı kasınca savaş mı açmış oluyorlar

  • 30-04-2014, 20:37:11
    #8
    Eee sonra nolcak?
  • 30-04-2014, 21:22:47
    #9
    Donkişot ve yeldeğirmeni geldi nedense yazıyı okuyunca aklıma