• 29-04-2014, 09:39:56
    #1
    Gün itibariyle olan durumdur. Büyük bir stratejik adım mı yoksa bir hata mı bilinmiyor. Ama stratejik adımsa yakıp yıkacaklar ortalığı.
  • 29-04-2014, 10:15:53
    #2
    geri çaylak yaptılar
  • 29-04-2014, 10:18:05
    #3
    Ben üyeliğime bile erişemiyorum şu an.
  • 29-04-2014, 11:03:55
    #4
    Konunuzu görüp hemen çaylak yaptılar sanırım
  • 29-04-2014, 11:28:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yazar olduğumzu veya olmadığımızı nereden anlıyoruz yav , ben çözemedim olayı
  • 29-04-2014, 12:00:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Geri caylak yapmışlar

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-04-2014, 12:14:32
    #7
    Sabah 7'de yaptılar.
    Saat 10'da hatalı işlem diye tekrar çaylak yaptılar.
  • 29-04-2014, 12:32:05
    #8
    Üyelik yok ki çaylak olak
  • 29-04-2014, 13:42:52
    #9
    henüz yazarlığı onaylanmamış çaylakların yazar olması laneti bitenlerin otomatik çaylaklıktan çıkarılmasına dair yapılan bir değişiklikteki hatadan kaynaklanmıştır. her ne kadar ekşi sözlük'te herkesin yıllarca beklemeden, onaylama gibi aşamalardan geçmeden yazmasını istesek de içerik kalitesini belli bir seviye üzerinde koruyacak değişiklikleri yapana kadar onay sistemiyle ilerlememiz gerekecek. anlayışınıza teşekkürler.

    açıklama yaptılar.