• 06-03-2014, 21:54:02
    #10
    benimkide geçmiş eskisinden daha iyi bence
  • 07-03-2014, 00:17:15
    #11
    Bu eski değil mi. Neresi yeni.
  • 07-03-2014, 00:22:38
    #12
    Bende aylardır bu tasarımı kullanıyorum yeni diyince merak ettimde bu yeni değil hocam
  • 07-03-2014, 00:26:49
    #13
    Corydoras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aylardır bu tasarımı kullanıyorum yeni diyince merak ettimde bu yeni değil hocam
    doğrudur hocam bende yeni geçti hiçbir arkadaşımda da görmediğim için yeni olduğunu düşündüm
  • 07-03-2014, 00:31:33
    #14
    uzun zamandır vardı ben geçmiştim geri aldım hiç beğenmedim
  • 07-03-2014, 00:54:48
    #15
    Bir yıla yakındır bu tasarımı kullanıyorum.

  • 07-03-2014, 01:47:04
    #16
    Dil olarak US İngilizceyi seçince otomatik olarak bu tasarıma geçiyor.

    Türkçe kullanırsanız eski tasarıma devam...
  • 07-03-2014, 01:53:08
    #17
    eskiydi zaten sayfa işiyle uğraştığım için direk sayfalara gözüm çarptıı
  • 07-03-2014, 02:32:06
    #18
    beyazgolge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yıla yakındır bu tasarımı kullanıyorum.

    bende sohbet bölümü sağda hocam