• 05-03-2014, 13:14:58
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Biliyorsunuz ki ay sonu seçim var. Firmamız tamamen başka firmalara hizmetler veren bir firmadır. Şahıslarla çalışma yapmıyoruz kesinlikle. Bu ay girdi gireli işler felaket derecede kesat. Acaba diyorum ki seçimler etkiliyor mudur? Bu konudaki görüşleriniz nedir?


    NOT: Rica ediyorum konu altında siyasi konuşmalara girmeyiniz! Siyasi konuşmalar bildiğim kadarıyla forumda yasak olduğu için konumun kapatılmasını istemiyorum..
  • 05-03-2014, 13:35:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birde firmanızın ne iş yaptığını söyleseydiniz ona göre yorum yapardık.
  • 05-03-2014, 13:47:41
    #3
    Hocam tabiki bizim ülkemizde böyle olaylar her zaman bazı etkilemeler yapmıştır... ama @MechulKalan arkadaşımızın dediği gibi hangi sektorde çalıştığınızı belirtseydiniz. Bu konu hakkında detaylı bir yorum yapabilirdik ama yinede ben şöyle bir yorum eklemek istiyorum seçim zamanı medya işi ile uğraşan(radyo,gazete,dergi,yerel tv) şeklinde ,reklamcılar(araç giydirmesi,afiş,kartvizit,broşür),web tasarım işi yapanlar(aday websitesi),toplu sms gibi sektorler biraz haraketlenebilir. Tabi bu haraketşenmede şehirden şehire yada o şehirdeki aday sayına görede değişebilir...

    NEOI 588-734 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-03-2014, 14:00:58
    #4
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde firmanızın ne iş yaptığını söyleseydiniz ona göre yorum yapardık.
    Hocam kısacası hizmet sektörü diyelim. Bir mal vs satışı değil. Pek fazla giremiyorum firma prensipleri için konuya.

    RooTsGhosT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tabiki bizim ülkemizde böyle olaylar her zaman bazı etkilemeler yapmıştır... ama @MechulKalan arkadaşımızın dediği gibi hangi sektorde çalıştığınızı belirtseydiniz. Bu konu hakkında detaylı bir yorum yapabilirdik ama yinede ben şöyle bir yorum eklemek istiyorum seçim zamanı medya işi ile uğraşan(radyo,gazete,dergi,yerel tv) şeklinde ,reklamcılar(araç giydirmesi,afiş,kartvizit,broşür),web tasarım işi yapanlar(aday websitesi),toplu sms gibi sektorler biraz haraketlenebilir. Tabi bu haraketşenmede şehirden şehire yada o şehirdeki aday sayına görede değişebilir...

    NEOI 588-734 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Teşekkürler yorumunuz için..

    Daha çok hizmet sektöründe çalışan firma sahipleri varsa. Bu konuda aşşağı yukarı fikir verebilecek varsa neden iş olmadığı hakkında fikrim olacaktır. Geçtiğimiz aylar her şey gayet iyiken, mart ayı itibariyle işler kesat. Hiç yok denecek kadar az derecede diyebilirim. Bunuda seçimlere bağlayabiliyorum ancak.
  • 05-03-2014, 16:22:13
    #5
    Arkadaşlar yok mu güzel bir düşüncesi olan arkadaş? Kimsenin yok mu hizmet sektöründe firması veya çalışan biri?
    Kafayı yemek üzereyim?
  • 05-03-2014, 19:05:06
    #6
    EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yok mu güzel bir düşüncesi olan arkadaş? Kimsenin yok mu hizmet sektöründe firması veya çalışan biri?
    Kafayı yemek üzereyim?
    Hizmet sektörünü bilemicem ancak; insanlar lüks şeyler için maalesef para harcamıyor. Lüksten kastım gerekli olmayan temel şeyler için.

    Bunda seçimden çok, seçim süresinde olan olayların payı çok büyük. Özellikle dolar ve euro nun artması insanları korkuttu. İnsanlar ülke de bir şeylerin olması nedeni ile para harcamıyorlar. Sadece temel ihtiyaçlarını karşılayıp, kalan paralarını kenarda tutuyorlar.

    Seçim sonrası piyasaların rahatlayacağını ve döviz kurlarında artışların düşmesini öngörüyorum. O zaman biraz rahatlama olacak ve işler biraz daha fazla açılacaktır.

    Bu söylediklerim, temel ihtiyaçların dışındaki ihtiyaçlar için para harcanan sektörler içindir. Eğer sizde bu kategoriye giriyorsanız kendinize pay çıkartabilirsiniz.

    İyi forumlar.
  • 05-03-2014, 19:25:16
    #7
    qLd
    Misafir
    etkiler, reklam sektörünü yada ulaşım sektörünü vs. iyi yönde nasil etkiliyorsa, diğer sektörleride etkileyebilir bence. 10undan beri eve gitmiyorum desem yeridir, sürekli baskı yapıyor makineler
  • 05-03-2014, 19:26:19
    #8
    belediyeler özellikle hiç bir ihale almıyor.. ve geçici çalışanı çoktur belediyelerin o yüzden belediye çalışanları yastık altı yapmakta
  • 05-03-2014, 19:30:51
    #9
    etkilemediği alan mı var sanki ?
    herkes şuan nakitte kalma telaşesi içerisinde
    dolardan altından bistten iptal edilen ihalelerden tokat yemeyen çok az iş adamı var şu süreç içerisinde...
    istikrar tekrar sağlanana kadar bu böyle gider , istikrardan kastım da seçimler...