• 25-02-2014, 21:40:48
    Arkadaşlar kartı almayı düşünüyorumda izmirde olup kart alabilen oldu mu ? Ortalama ne kadar sürede geliyor ? harita kısmında arattığımda göstermiyor.
  • 25-02-2014, 21:44:31
    ozany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kartı almayı düşünüyorumda izmirde olup kart alabilen oldu mu ? Ortalama ne kadar sürede geliyor ? harita kısmında arattığımda göstermiyor.
    Haritada göstermemesi ilginç tam olarak nerede ikamet ediyorsunuz ? Migros mağazalarından kart alınabiliyor.


    --
    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 25-02-2014, 21:47:11
    Skandeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haritada göstermemesi ilginç tam olarak nerede ikamet ediyorsunuz ? Migros mağazalarından kart alınabiliyor.


    --
    Mobil cihazdan gönderildi.
    Balçova hocam. Hiç bir il seçmediğinizdede sadece istanbultaki migrosları gösteriyor sadece istanbuldaki migroslardan alınıryor herhalde ?
  • 25-02-2014, 23:52:33
    ozany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balçova hocam. Hiç bir il seçmediğinizdede sadece istanbultaki migrosları gösteriyor sadece istanbuldaki migroslardan alınıryor herhalde ?
    Evet hocam dikkat etmemişim. Sadece İstanbul Migros mağazaları geçerliymiş.


    --
    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 02-03-2014, 19:08:49
    Kuryenet ile alakalı problem vardı 7 gün oldu, gelmedi. Müşteri hizmetlerini aradım. Kartın teslim edilmiş olduğunu söyledi. Ben de gelmediğini belirttim. Yakınımdaki Migros'tan aldım. İstanbul'da olupta "online başvuru" yapanlar varsa hiç beklemeyip Migros'tan alabilirler.


    --
    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 02-03-2014, 19:32:20
    Kart için formu doldurdum. Gelince yazarım buraya.
  • 03-03-2014, 17:15:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her Wabmaster için zorunlu olması gereken bir kart. Bugün bende istettim. Baya faydalı. Aylık 1 tl yani yıllık 12 tl masrafı var. Paypal aştı kendini.
  • 03-03-2014, 21:16:40
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar migrostan nasıl alıyoruz bu kartı? Belge felan bir şey istiyorlar mı?
  • 03-03-2014, 21:56:34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok 5tl verip aliyorsunuz ben aldim istefseniz adresinize isteyin15 gunde geliyor
    Turkcell Maxi Plus 5 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi