• 15-01-2008, 19:25:28
    #10
    buyrun arkadaşlar bunlarda resimleri web camle çekince ancak bu kadar oldu daha sonra telefonla çeker atarım







  • 15-01-2008, 19:28:46
    #11
    Nasıl bir saklanma koşulu geçirdi?
  • 15-01-2008, 19:31:25
    #12
    onunla alakalı birşey bilmiyorum ama 4 aydır bizim vitrin dolabında duruyor ..
  • 15-01-2008, 19:48:47
    #13
    Hiç anlamam bu işlerden ama; İnsanlar bozulmasın diye mahsende saklıyorlar. Bence bozulmuştur. Şarap satan mağaza gibi yerler oluyor. En iyisi öyle bir yere götür sor
  • 15-01-2008, 21:10:59
    #14
    bozulduğunu sanmıyorum..
  • 16-01-2008, 11:58:19
    #15
    gittigidiyorda satarsan daha iyi bir sonuç alırsın diye düşünüyorum googleda böyle bi sitede buldum Şarap kültürü, yapımı ve tadımı, Türk şarap üreticileri, Ömer Hayyam ve dörtlükleri, World Wide Wine


    ama bence o şarap bozulmuş olabilir bozulma nedenlerinden biri aşırı sıcaktır
  • 16-01-2008, 12:13:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    off ne kafa yapar ha yıllanmış şarap, keşke bende olsaydı satmazdım içerdim direk...
  • 16-01-2008, 13:41:51
    #17
    valla restauranttan gelmişti sanmıyorum ama ben fiyat fikiri edinmek istiyorrum şuan
  • 16-01-2008, 18:14:27
    #18
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off ne kafa yapar ha yıllanmış şarap, keşke bende olsaydı satmazdım içerdim direk...
    Şarap kafa yapmaz , hele ki yıllanmış şarap hiç kafa yapmaz.

    250 - 300 $ civarı götürüp herhangi 1 tekel'e ya da balık restorantına satabilirsin.

    Tiryaki değilsen tavsiye etmiyorum açıp içmeni.

    Şarap bozulmaz.

    Balık varsa ya da tavuk açıp içebilirsin de 1 bardak.

    Orjinal Fransız Şarabı diye bir şarap türü yok , fransada o dönem şarap üretimi revaştadır şarap üretilmiştir (: ordan gelmiştir.

    Şarabın orjinali ; İskandinav adalarında , Macaristan da ve Sibirya da yapılır.

    (: Detaylı bilgi almak isteyen olursa ALKOL hakkında özel mesaj atsın..

    Bu arada Çek Abshinti Orjinal Satlık ( Yarım Şişe 35 Cl ) <: 350 € (:

    Saygılar..