rslinks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kablo sipariş etmiştim geçen Pazar günü. Dün Yani Cuma günü kargoya vermişler. Kargoda da hayır yok.(Yurtiçi kargo) Bugün sabah 1 km bile uzaklıkta olmayan şubeye geldi. Dağıtıma çıkmış. Şimdi de zaman yetmedi diye Pazartesiye kalmış. Böyle saçmalık mı olur kardeşim?
O kargoda hayır yok dediğiniz en iyi kargo şirketi.Diğerleri daha kötü