• 05-12-2013, 19:23:25
    #37
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece ücreti karşılığında siteyi yapıp gerisine karışmadıysa nasıl kanıtladılar onun *********** olduğunu anlamadım.

    şimdi bu çocuk *********** mı yoksa madur bir tasarımcı mı yada madur bir programcı mı?

    28 yıl çok ağır bir ceza demek ki çocukta *********** ki 28 yıl vermişler.

    https://www.r10.net/off-topic/1166456...yan-bilen.html

    Burada, içeri girenin kardeşi olduğunu söyleyen kişi sadece kontörden yani tasarım yaptığı işten değil, gittigidiyor vs. dende ceza aldığını söylüyor.

    Bana garip gelen ^^Mersinde yattı 1.5 sene, abi insanda biraz akıl olur ya, hiç mi düşünmedin ben birdaha buraya girmeyeyim diye..^^ cümlesi demekki ilk içeri girmesinde almamış bu cezayı daha öncede aynı veya başka suçtan yargılanmış.
  • 05-12-2013, 19:30:31
    #38
    Ceza verilmesine karsi degilim fakat bu nasil bir adalet sistemi arkadas adam oldur on yil yat site kur 199 yil yat.Mantigim almiyor...

    HTC Desire X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-12-2013, 19:51:16
    #39
    Güçsüzsen düşme hekime,hakime..Güçlü olursan hak hukuk sensin güçsüzsen hakın hukukun yok bu devirde..