• 18-12-2013, 15:32:18
    #55
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2 gündür kullanıyorum 16 gb siyah. Valla bu paraya bundan iyisini bulamazsınız. Sonuçta uzaya çıkartacak telefon yok o yüzden gm daha iyisini yapana kadar en iyisi bu





    karnaval.com uygulamasını indir internetten radyo dinlersin gayet de güzel oluyor.
    internetsiz durumda da kullanılabilen bi uygulama olsa çok daha iyi olur sanki hocam
  • 18-12-2013, 15:42:00
    #56
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internetsiz durumda da kullanılabilen bi uygulama olsa çok daha iyi olur sanki hocam
    bildiğim kadarıyla yok. ben avea 55 liralık tarifeyi kullanıyorum 2 gb internet olduğu için radyo durumunu hiç bakmadım, aldıktan sonra farkettim. zaten 16 gb 1 gb sadece müzik için kullanıyorum yetiyor yani.
  • 18-12-2013, 16:22:36
    #57
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internetsiz durumda da kullanılabilen bi uygulama olsa çok daha iyi olur sanki hocam
    google play store'a discovery fm diye yazın programı çıkacak. internetsiz dinlersiniz.
  • 20-12-2013, 14:19:04
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar rehberle ilgili bi sıkıntım var. Daha önce rehberdeki kişilere resim eklediğimde boyutu normal gayet büyük bir şekilde görünüyordu aramalarda. Fakat şuan naptım bilmiyorum, çok küçük görünüyor resimler. Var mı sebebini bilen? Nasıl düzeltirim bunu?
  • 20-12-2013, 15:13:35
    #59
    bendede var 4 gb bataryası hiç 1 gün gitmiyor ya hayırlısı ölmüş olabilirmi batarya arkadaşlar %100den cok kısa sürede %80e %60a iniyor herşey kapalı telefonda 3g wifi filan anlamıyorum
  • 20-12-2013, 16:31:10
    #60
    Üyeliği durduruldu
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede var 4 gb bataryası hiç 1 gün gitmiyor ya hayırlısı ölmüş olabilirmi batarya arkadaşlar %100den cok kısa sürede %80e %60a iniyor herşey kapalı telefonda 3g wifi filan anlamıyorum
    Bende bataryayla ilgili bi sıkıntı yok sık kullanmama rağmen günün sonuna kadar yetiyor.. Sık kullanımda zaten 1 gün normaldir.. Eğer sık kullanmıyorsanız, bataryayla ilgili bi sıkıntı olabilir. Garantiye gönderin dicem ama çok da fazla rahatsız etmiyorsa sizi, yani günlük şarj ediyorsanız göndermeyin hiç. Başka bi sorun çıkarsa ki çıkmaz umarım, hepsi için tek seferde gönderirsiniz..

    Şu rehberdeki kişilerin resim olayıyla ilgili bilgisi olan var mı acaba ? Hepsini silip baştan kaydetcem sinirden
  • 20-12-2013, 23:32:11
    #61
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bataryayla ilgili bi sıkıntı yok sık kullanmama rağmen günün sonuna kadar yetiyor.. Sık kullanımda zaten 1 gün normaldir.. Eğer sık kullanmıyorsanız, bataryayla ilgili bi sıkıntı olabilir. Garantiye gönderin dicem ama çok da fazla rahatsız etmiyorsa sizi, yani günlük şarj ediyorsanız göndermeyin hiç. Başka bi sorun çıkarsa ki çıkmaz umarım, hepsi için tek seferde gönderirsiniz..

    Şu rehberdeki kişilerin resim olayıyla ilgili bilgisi olan var mı acaba ? Hepsini silip baştan kaydetcem sinirden
    yok hocam gidiyor gün sonuna kadar %20den sonra çok az iniyorda oraya kadar su olup akıyor resmen
  • 20-12-2013, 23:35:16
    #62
    Üyeliği durduruldu
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam gidiyor gün sonuna kadar %20den sonra çok az iniyorda oraya kadar su olup akıyor resmen
    O zaman problem yok bence Sürekli kullanımda her akıllı cihaz günlük şarj ister. Yani en azından ya benim çevremdekilerin telefonlarında sorun var yada dediğim gibi tüm akıllı cihazlar öyle
  • 20-12-2013, 23:41:22
    #63
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman problem yok bence Sürekli kullanımda her akıllı cihaz günlük şarj ister. Yani en azından ya benim çevremdekilerin telefonlarında sorun var yada dediğim gibi tüm akıllı cihazlar öyle
    Haklısın hocam galiba,,takozlara özendiğimizden oluyor 2 gün şarjı gidiyor onların bizimkiler akıllı olunca dayanmıyor