bendede var 4 gb bataryası hiç 1 gün gitmiyor ya hayırlısı ölmüş olabilirmi batarya arkadaşlar %100den cok kısa sürede %80e %60a iniyor herşey kapalı telefonda 3g wifi filan anlamıyorum
Bende bataryayla ilgili bi sıkıntı yok sık kullanmama rağmen günün sonuna kadar yetiyor.. Sık kullanımda zaten 1 gün normaldir.. Eğer sık kullanmıyorsanız, bataryayla ilgili bi sıkıntı olabilir. Garantiye gönderin dicem ama çok da fazla rahatsız etmiyorsa sizi, yani günlük şarj ediyorsanız göndermeyin hiç. Başka bi sorun çıkarsa ki çıkmaz umarım, hepsi için tek seferde gönderirsiniz..
Şu rehberdeki kişilerin resim olayıyla ilgili bilgisi olan var mı acaba ? Hepsini silip baştan kaydetcem sinirden