• 06-11-2013, 19:52:15
    #10
    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet kasımda java ile aşk yaşamaya başladık :P
    karmaşık bir ilişki içerisindesiniz hayırlısı.
  • 06-11-2013, 23:28:57
    #11
    Bende aşk şuan yok.
  • 07-11-2013, 07:02:09
    #12
  • 07-11-2013, 10:42:43
    #13
    İşin ilginç yanı aslında kasımda aşk falan yok. Sweet November nasıl da evrim geçirip bizim dilimize kasımda aşk başkadır olarak tercüme edilmiş anlamak imkansız a dostlar Yani içiniz rahat olsun kasım ayı ile aşkın aslında alakası yok. İnsan hangi ayda aşk yaşarsa o ay başkadır. Mesela ben de bu ay yeni bir çanta aldım. Kasım ayında çanta alışverişi bir başkadır En azından Aralık ayında ödeyecem kredi kartını
  • 07-11-2013, 13:31:13
    #14
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin ilginç yanı aslında kasımda aşk falan yok. Sweet November nasıl da evrim geçirip bizim dilimize kasımda aşk başkadır olarak tercüme edilmiş anlamak imkansız a dostlar Yani içiniz rahat olsun kasım ayı ile aşkın aslında alakası yok. İnsan hangi ayda aşk yaşarsa o ay başkadır. Mesela ben de bu ay yeni bir çanta aldım. Kasım ayında çanta alışverişi bir başkadır En azından Aralık ayında ödeyecem kredi kartını
    ben zaten fimle alakalı bir konu açmadım kısaca herkezin işleriyle ilgini bir screen koymasını rica etmiştim ama birisi çıktı sporla ilgili muhabbet yaptı(bende fenerbahçeliyim) biride siz böyle bir yorum atıyorsunuz konu gerçekten amacından saptı.