• 24-10-2013, 19:06:23
    #10
    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çetin Kaya tarafında Seç baklama şubesi vardı sanırım. Yeni durumu bilenler doğru bilgi verebilirler. Oradan istediğiniz dolmuşu bulmakta mümkün.
    Evet hala var
  • 25-10-2013, 00:36:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Corydoras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baklavayı görünce tam diyecektim hayırlı bir iş mi diye öyleymiş.Allah tamamına erdirsin hocam mutluluklar şimdiden.Bu arada Adana'ya gidip "Şırdancı Bedo"ya gitmezseniz döverler haberiniz olsun
    Çok teşekkürler Asıl Tarsusa gecicem ama 2-3 gün oralarda olacağım olabildiğince gezeriz artık





    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/COLOR]


    Mutluluklar dilerim öncelikle. Adana'da havalimanına çok yakın yerler bulmak biraz zor. Bu sebeple Kız evine yakın yerler önerebilirim. Kız evi nerede?

    Ancak Adana'da genelde Söz tatlısı bi arkadaşında dediği gibi Köse'den alınır. Kilosu 22 TL 1 tepsi yaklaşık 3 kilo geliyor. Sürekli tepsi ile baklava bulabilirsin. Küçük küçük yaparlar baklavaları. Güzeldir, baş ağrıtmaz. Ben tatlımı da Köse'den almıştım. Merkezleri Kara Fatma caddesindedir. Ya da Hayal Park'ta bulunan şubelerinden alabilirsin. Buralarda sürekli tepsi bulma şansın var. Çünkü imalathaneleri de orası.

    Bunlar dışında daha kaliteli olsun. Namımız yürüsün diyorsan Seç baklavadan da alabilirsin. Kilosu 45-50 TL civarı olması lazım. Ancak sürekli tepsi bulamayabilirsin. Önceden sipariş vermen lazım.

    Tekrar mutluluklar.



    Aklımda kini yazmisin harikasın teşekkür Tarsus tarafına gideceğim Adana da hal eder geçerim öncelikle Seç ararım olmadı Köse alırız araba kiralayacagim sıkıntı olmaz giderim neresi olursa


    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    köse den al.

    Köse baya met edildi maşallah




    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çetin Kaya tarafında Seç baklama şubesi vardı sanırım. Yeni durumu bilenler doğru bilgi verebilirler. Oradan istediğiniz dolmuşu bulmakta mümkün.
    Araba olacak navigasyonla buluruz büyük bir yol çalışmasi yoksa

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 29-10-2013, 18:15:16
    #12
    Teşekkürler arkadaşlar hayırlısıyla nişan işi tamam Navigasyon ile Köse'nin imalathanesi'ne gittim garip bir ara sokaktan da olsa direk yanına çıktım ve hakikaten de güzelmiş tavsiye için teşekkürler tekrar

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 29-10-2013, 18:17:04
    #13
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar hayırlısıyla nişan işi tamam Navigasyon ile Köse'nin imalathanesi'ne gittim garip bir ara sokaktan da olsa direk yanına çıktım ve hakikaten de güzelmiş tavsiye için teşekkürler tekrar

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Hayırlı olsun. Mutluluklar... Beğenmenize sevindim.
  • 29-10-2013, 21:30:43
    #14
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Mutluluklar... Beğenmenize sevindim.
    Teşekkürler