Mysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 lik telefonu hiç yoktan 1800 e satarsın hocam
hiç yoktan derken ?

şahsen düşük bir fark için kimsenin senin telefonunu alacağını sanmıyorum ha belki alan olur ama iyice ölç biç sonra elinde patlar 600-700 daha aşağıya satarsın malum telefona dokundugun an 2.el sayılıyor.

illa nakit para istiyorsan altın al sat tarzı şeyler yap internette sanırım vadeli yapan siteler var.