Parkta tablet buldum - ne yapmalıyım?
62
●5.134
- 17-09-2013, 04:15:42Büyük ihtimal BİM den alınan tablet kardeş 159 lira bende doğum günü var diye kız kardeşime aldım içini kurcala muhakkak çıkar ya
- 17-09-2013, 08:20:36mantıklı bir öneri, ben de katılıyorum. google görseller bölümünden resimleri taratırsanız facebook hesabı bulabilirsiniz.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2013, 08:32:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadasim iyi olmaya calisma ... satayim kullanayim ama korkuyorum diyosun. Kucuk iiz resmi var vijdan diyorsun.. yapman gereken polise gitmek bir musluman olarak o mal dan hayir yok sana bunu bil yeter
Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi. - 17-09-2013, 09:54:50Aferin size çok güzel 260 BİN kişiye iftira attınız.. Hakkımı Helal Etmiyorum Size.....emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle