• 17-09-2013, 03:04:59
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geç olmadan karakola teslim et daha sonra sende bulunursa izah edemezsin.
  • 17-09-2013, 03:07:33
    #20
    Arada parka uğra hocam belki fotoğraflardaki kızı görebilirsin yakınlarda oturuyodur gene gelir
  • 17-09-2013, 03:46:19
    #21
    fotoğrafı googlede arat büyük ihtimal ailesinden bir birey facesine atmıştır, tarar bulunur.
  • 17-09-2013, 04:15:42
    #22
    Büyük ihtimal BİM den alınan tablet kardeş 159 lira bende doğum günü var diye kız kardeşime aldım içini kurcala muhakkak çıkar ya
  • 17-09-2013, 08:19:47
    #23
    Polise verme polisler alıp kullanır onu haberin olsun.
    Bu arada nerelere geldik usta eskiden insanlar parkta, minibüste şemsiye en fazla cüzdan unuturlardı, şimdi tabletler, telefonlar, laptoplar maşallah, teknoloji çöplüğü bu ülke...
  • 17-09-2013, 08:20:36
    #24
    Platin üye
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fotoğrafı googlede arat büyük ihtimal ailesinden bir birey facesine atmıştır, tarar bulunur.
    mantıklı bir öneri, ben de katılıyorum. google görseller bölümünden resimleri taratırsanız facebook hesabı bulabilirsiniz.
  • 17-09-2013, 08:32:04
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadasim iyi olmaya calisma ... satayim kullanayim ama korkuyorum diyosun. Kucuk iiz resmi var vijdan diyorsun.. yapman gereken polise gitmek bir musluman olarak o mal dan hayir yok sana bunu bil yeter

    Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi.
  • 17-09-2013, 09:54:50
    #26
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polise verme polisler alıp kullanır onu haberin olsun.
    Aferin size çok güzel 260 BİN kişiye iftira attınız.. Hakkımı Helal Etmiyorum Size.....
  • 17-09-2013, 10:14:30
    #27
    Polise teslim ederseniz bi kayit tutarlar sizde parktaki gorevlilere soylersiniz sahibi gidip alir karakoldan.