• 12-09-2013, 19:18:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Facebook hesabım çalınmış ve msn şifresinide bilmiyorum msn 2008de kurulmuştu alternatifide sallama bir msndi güvenlik sorusunuda hatırlamıyorum nasıl bir yol izliyebilirim bu hesap benim için çok önemli ?
  • 14-09-2013, 15:25:51
    #2
    yokmu yardımcı olucak ?
  • 14-09-2013, 15:27:23
    #3
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu yardımcı olucak ?
    giriş e-postası ve profil link yollar mısın özelden
  • 14-09-2013, 17:35:19
    #4


  • 14-09-2013, 17:45:39
    #5
    Hocam nesine hesap bilgilerini isteyin. Screenshot atip hemen ilk savciliga verim dilekçeyi .Sonra bekleyin kendisi geri vermek ister zaten.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 14-09-2013, 17:45:53
    #6
    çok basit o ekran görüntüsünü alıyorsun gidiyorsun bilişim şubeye veriyorsun ekran görüntüsünü para istediğine dair şikayet ediyorsun emin ol ilgilenecekler bizzat şahit oldum
  • 14-09-2013, 17:47:52
    #7
    Aynen Nesine hesabını al sonra doÄŸru biliÅŸim suçlarına...
  • 14-09-2013, 18:38:50
    #8






    Gerçekten işe yaradı çok teşekkürler arkadaşlar şimdi nesineyle irtibata geçip hesabını bloke ettiricem.
  • 14-09-2013, 19:36:29
    #9
    belliki 2 wordlist 2 proxy şansa gelmiş bide paşam demiş böylelerine cracker değil lamer denir