• 05-08-2013, 13:14:55
    #10
    Sürekli hareket halindedir kendileri benim yatış tarzıma göre hal alır.Bir şey olmadı kullanmaya devam
  • 05-08-2013, 14:00:53
    #11
    ben genelde prizde takılı olduğu sürece bu şekilde kullanıyorum, sanırım pilin ömrünü azaltmıyor sürekli şarj etmediği için ?

  • 05-08-2013, 15:23:14
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben genelde prizde takılı olduğu sürece bu şekilde kullanıyorum, sanırım pilin ömrünü azaltmıyor sürekli şarj etmediği için ?

    sanırım windows'un böyle bir özelliği yok. uygulama gerekli.
  • 05-08-2013, 21:32:10
    #13
    FanMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım windows'un böyle bir özelliği yok. uygulama gerekli.
    dell laptop windows 7 kullanıyorum hocam, sanırım dellin özelliği bu
  • 05-08-2013, 21:47:43
    #14
    Laptop kullanırken sakın yanında likit bulundurmayın, tüketmeyin.
  • 06-08-2013, 01:15:37
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni laptoplar %100 olduğunda hala şarjdaysa şarj etmeyi bırakıp fişten kullanıyor zaten. Bataryayı takılı tutmak lazım. Benim laptop 3 yıldır şarjdan çıkmıyor hala bir buçuk saatten fazla gidiyor şarjı.
  • 06-08-2013, 01:26:50
    #16
    en önemlisini atlamışsınız ekleyeyeyım dedım komşu-misafir ve diğer çocuk ve tehlikeli türlerden uzak tutmak lazım
  • 06-08-2013, 01:31:11
    #17
    benim pc 3 yılda iyi dayandı(acer aspire 5741g) kaç defa koltuktan düştü sadece menteşe ve sol tarafta ufak bir açılma ve fanda kırık var ama işimizi görüyor.
  • 06-08-2013, 03:45:24
    #18
    akacak kan damarda durmaz hacı