• 22-06-2013, 21:34:24
    #10
    Haklısınız beyler. R10da herkes webmaster. Herkes manyak paralar kazanıyor. Kalıpçı ustası olarak para kazanmak olmaz bu forumda. Elit forumuz sonuçta değil mi?
  • 23-06-2013, 00:49:48
    #11
    yahu ahlak kurallarına aykırı davranmadıkça istediğini yazar. arkadaşım kalıpçı belki bulamazsın ama boşboğaz olurda birgün lazım olursa gel burda ara.
  • 23-06-2013, 04:53:24
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tamam webmastersınız da sizin hiç mi eşiniz dostunuz yok? Burdan görüp haber verirsiniz diye açmış adam konuyu.
  • 23-06-2013, 18:33:21
    #13
    Konuyu açan kişi iyi niyet ile açmış,belki sitede kalıpçı yoktur ama iş arayan bililerine haber verilerek,işe girmesine vesile olunur.