• 17-06-2013, 11:55:54
    #19
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kolayi ikram etmisler .
  • 17-06-2013, 13:09:22
    #20
    tekli satılamayan 5 li kutudaki ülker çikolatalı gofretleri %300 fiyatla satıyorlar diye duydum
  • 17-06-2013, 16:48:54
    #21
    büfeler çok pahalı satıyor ama denetleyen yok işte