herifler habire patlatıyorlar fay hatlarını zedelediklerinin farkında değiller. Sonra deprem oldu diyorlar. Bu patlamalardan sonra depremde olur, her şey olur.
bildiğim kadarı ile hiroşimaya atıldıktan sonra 4,5 dakka içinde 100 km çapında ne varsa çinko saçlar hariç, bütün herşeyi yakıp eritmiş o enerji.
kameraya alınabilmesi her zaman bana tuhaf gelmiştir.
ya bu atom bombası o kadar alana yayılıyor diyorlarda bilmem kaç bin kilotmeredeki canlılara zarar veriyor falan diyorlarda bunlar nasıl yakın izliyor kesinlikle arom bombası değil bu