• 24-12-2007, 10:11:14
    #10
    herifler habire patlatıyorlar fay hatlarını zedelediklerinin farkında değiller. Sonra deprem oldu diyorlar. Bu patlamalardan sonra depremde olur, her şey olur.
  • 24-12-2007, 10:22:10
    #11
    ya hiroşimaya attıklarında savaş bitiyor, adamlar bu kadar yakından kameraya alıyorlar ama bişey olmuyor ben anlamadım bunu
  • 24-12-2007, 10:22:19
    #12
    Oradaki canlıları nasıl katlettiklerini tartışmayalım degilmi..
  • 26-12-2007, 00:09:54
    #13
    bildiğim kadarı ile hiroşimaya atıldıktan sonra 4,5 dakka içinde 100 km çapında ne varsa çinko saçlar hariç, bütün herşeyi yakıp eritmiş o enerji.
    kameraya alınabilmesi her zaman bana tuhaf gelmiştir.
  • 26-12-2007, 00:28:04
    #14
    kamerayı yerleştirip uzakta bir yere saklanmışlardır
  • 26-12-2007, 00:31:05
    #15
    Çinko kapli kameradir
  • 26-12-2007, 00:35:46
    #16
    teknoportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kamerayı yerleştirip uzakta bir yere saklanmışlardır
    kameralar baya uzakta olsa gerek.
  • 26-12-2007, 23:12:18
    #17
    denize yazık oluyo
  • 27-12-2007, 17:38:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ya bu atom bombası o kadar alana yayılıyor diyorlarda bilmem kaç bin kilotmeredeki canlılara zarar veriyor falan diyorlarda bunlar nasıl yakın izliyor kesinlikle arom bombası değil bu