• 10-06-2013, 15:05:29
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Iphone 5 verelim hocam
  • 10-06-2013, 16:55:00
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone 5 verelim hocam
    iOs sevmiyorum hocam, yoksa 4 alırım temizinden 5 e o kadar paraya ne gerek
  • 10-06-2013, 17:10:57
    #21
    S4 al derim yurtdışı.
    eğer alamiyorsan LG Nexus 4 tavsiyemdir sana S3den iyidir.
  • 10-06-2013, 19:04:50
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ohooo gioya 4.0.4 rom atiyorum donmayi birak kasma yok ayrica htc yada nexus serisi al. tavsiyem htc dream
  • 11-06-2013, 22:25:34
    #23
    Samsung note 2 aldim ve simdilik oldukca memnunum. Tesekkurler
  • 11-06-2013, 23:37:21
    #24
    S4 paran varsa düşünmene araştırmana gerek yok
  • 12-06-2013, 00:02:43
    #25
    Üyeliği durduruldu
    HTC One, hâlâ dünyanın en iyi telefonu.