Valla fanatik Gençlerbirliği taraftarıyım istanbul takımlarının hiçbirini sevmem, spor katagorisinde her mesajımda'da yazarım bunu ama avrupa'da değişir bu işler.
İnşallah bugün galatasaray yarın fenerbahçe kazanacak.
Arkadaşlar lütfen canlı link paylaşmayın, yasak olduğunu biliyorsunuz zaten, burası chat odası değil. O yüzden paylaşmassanız ve kavga etmezseniz çok güzel olacak. Takipteyim konuyu ona göre, gidin maç izleyin