• 03-04-2013, 21:13:50
    #10
    Her takımdan Gönüllerin ve kalplerin bir olduğu bir maç ne güzel oluyor. herkes türkiyemizin takımı yensin diye hep böyle olsa
  • 03-04-2013, 21:37:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla fanatik Gençlerbirliği taraftarıyım istanbul takımlarının hiçbirini sevmem, spor katagorisinde her mesajımda'da yazarım bunu ama avrupa'da değişir bu işler.

    İnşallah bugün galatasaray yarın fenerbahçe kazanacak.
    Usta film basladı aztvde
  • 03-04-2013, 21:43:54
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir Fenerli olarak Galatasaray a başarılar dilerim
  • 03-04-2013, 21:53:49
    #13
    Misafir
    az tv de film var yahu yok mu sağlam bir kanal?
  • 03-04-2013, 22:32:04
    #14
    Arkadaşlar lütfen canlı link paylaşmayın, yasak olduğunu biliyorsunuz zaten, burası chat odası değil. O yüzden paylaşmassanız ve kavga etmezseniz çok güzel olacak. Takipteyim konuyu ona göre, gidin maç izleyin
  • 03-04-2013, 22:32:50
    #15
    ilk yarı 2-0 bitmiştir 2 ci yarıda gorusmek üzere saglıcakla kalın
  • 03-04-2013, 22:37:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Açıkçası ilk yarı 4 fark bekliyrdum ben yanılttılar beni
  • 03-04-2013, 22:58:09
    #17
    Farda tv diye bir arap kanalı var. Uydudan izlenebilir, frekansları: 11986 (H) 2222