• 12-03-2013, 00:52:29
    #19
    İyi sabrediyonuz valla bizim burda cinayet sebebi olmasada kavga cıkardı garanti gece gece insan tahrik edilmezki ayıp valla
  • 12-03-2013, 00:53:50
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol nuh.



    nasıl ıspatlayacağız ?

    şimdi sıradaki parça kenan doğulu doktor müzikle kopuyoruz. techno müziğe geçerse yeminle ararım sabrediyorum ama gündüz çıt sesi duyarsam arayacağım.
    … CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI’NA

    ŞİKAYETÇİ :
    ŞÜPHELİ :
    SUÇ : Apartman sakinlerinin huzur, sağlık ve sükûnunu bozma.
    SUÇ TARİHİ :
    AÇIKLAMALAR
    Şikayet olunan ......... şahıs ile …. Mahallesi, …. Caddesi, …. Sokak No: 1 Yıldız Apartmanında oturmaktayız. Şikayet olunan kişi benim oturduğum dairenin üst katında oturmaktadır. Yaklaşık 1 aydır bu kişi dairesinde yüksek sesle müzik dinlemekte ve gürültü çıkarmaktadır. Bu gürültü ve yüksek ses hemen hemen her gün yaşanmaktadır. Bu kişiyi yüksek ses çıkarmaması ve gürültü yapmaması defalarca uyarmama rağmen ısrarla aynı davranışlarını sürdürmeye devam etmektedir. Hakkınızda savcılığa şikayette bulanacağım diye de uyardım, bu uyarıdan sonra daha da ileri giderek geç saatlere kadar yüksek sesle müzik dinlemeye başladı. Bu durum okula gitmekte olan çocuklarımın da uykusuz kalmasına sebep olduğu gibi sağlıklarını da bozacak bir hal almıştır. Apartmanımızda bulunan diğer apartman sakinleri de bu durumdan rahatsızlık duymaktadırlar.
    HUKUKİ NEDENLER : 5237 sayılı kanun ve ilgili tüm mevzuat.
    HUKUKİ DELİLLER : Tanık beyanları ve sair tüm deliller.
    NETİCE ve TALEP
    Yukarıda açıklanan nedenlerle şüpheli hakkında şüphelinin eylemine uyan TCK’nun ilgili maddeleri uyarınca cezalandırılması için kamu davası açılmasını, saygılarımla arz ve talep ederim.../.../.....

    Şikayetçi
    (İsim Soyisim ve İmza)
  • 12-03-2013, 00:55:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    serhatesmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    … CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI’NA

    ŞİKAYETÇİ :
    ŞÜPHELİ :
    SUÇ : Apartman sakinlerinin huzur, sağlık ve sükûnunu bozma.
    SUÇ TARİHİ :
    AÇIKLAMALAR
    Şikayet olunan ......... şahıs ile …. Mahallesi, …. Caddesi, …. Sokak No: 1 Yıldız Apartmanında oturmaktayız. Şikayet olunan kişi benim oturduğum dairenin üst katında oturmaktadır. Yaklaşık 1 aydır bu kişi dairesinde yüksek sesle müzik dinlemekte ve gürültü çıkarmaktadır. Bu gürültü ve yüksek ses hemen hemen her gün yaşanmaktadır. Bu kişiyi yüksek ses çıkarmaması ve gürültü yapmaması defalarca uyarmama rağmen ısrarla aynı davranışlarını sürdürmeye devam etmektedir. Hakkınızda savcılığa şikayette bulanacağım diye de uyardım, bu uyarıdan sonra daha da ileri giderek geç saatlere kadar yüksek sesle müzik dinlemeye başladı. Bu durum okula gitmekte olan çocuklarımın da uykusuz kalmasına sebep olduğu gibi sağlıklarını da bozacak bir hal almıştır. Apartmanımızda bulunan diğer apartman sakinleri de bu durumdan rahatsızlık duymaktadırlar.
    HUKUKİ NEDENLER : 5237 sayılı kanun ve ilgili tüm mevzuat.
    HUKUKİ DELİLLER : Tanık beyanları ve sair tüm deliller.
    NETİCE ve TALEP
    Yukarıda açıklanan nedenlerle şüpheli hakkında şüphelinin eylemine uyan TCK’nun ilgili maddeleri uyarınca cezalandırılması için kamu davası açılmasını, saygılarımla arz ve talep ederim.../.../.....

    Şikayetçi
    (İsim Soyisim ve İmza)
    ev olsa tamam işte ofis olunca iş değişirmi ?
  • 12-03-2013, 00:57:13
    #22
    bossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ev olsa tamam işte ofis olunca iş değişirmi ?
    Kanun heryerde kanundur kesinlikle değişmez doldurun çıkartın yazıcıdan götürün yarın ilk işiniz bu olsun polis gelip etrafta oturan herkesden bilgi alıyor + ses dinleme cihazını savcılık tarafından takılıyor diye biliyorum
  • 12-03-2013, 00:59:29
    #23
    Üyeliği durduruldu
    zırt bırt uğraştırmazlar beni değilmi malum işler yoğu ilgilenemezsem kötü olur.
  • 12-03-2013, 02:09:42
    #24
    Bu nasıl soru? Polisin işi ne? İlgilenmek zorundalar.

    Ben gece 3 gibi aradım geldiler. Uyardılar ses yapan komşuları. Kimin aradığını kim nerden bilecek ya hu..
  • 12-03-2013, 08:47:21
    #25
    bossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zırt bırt uğraştırmazlar beni değilmi malum işler yoğu ilgilenemezsem kötü olur.
    Sonuç ne oldu abi aradın mı birde aradığın zaman isim vermek zorunda değilsin biliyorsun değil mi
  • 12-04-2013, 17:03:17
    #26
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisin gelmeme gibi bir lüksü yoktur her ihbara gitmek zorunda.
    Benim köpeğim çalındı.. Gelmediler , git yenisini al dediler.
  • 12-04-2013, 17:05:41
    #27
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim köpeğim çalındı.. Gelmediler , git yenisini al dediler.
    Sicil numarasını isteyin polisin telefonda. Şikayet edebilirsiniz.