Bu saatte polis ilgilenirmi ?
28
●1.901
- 12-03-2013, 00:53:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞINAbossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ŞİKAYETÇİ :
ŞÜPHELİ :
SUÇ : Apartman sakinlerinin huzur, sağlık ve sükûnunu bozma.
SUÇ TARİHİ :
AÇIKLAMALAR
Şikayet olunan ......... şahıs ile . Mahallesi, . Caddesi, . Sokak No: 1 Yıldız Apartmanında oturmaktayız. Şikayet olunan kişi benim oturduğum dairenin üst katında oturmaktadır. Yaklaşık 1 aydır bu kişi dairesinde yüksek sesle müzik dinlemekte ve gürültü çıkarmaktadır. Bu gürültü ve yüksek ses hemen hemen her gün yaşanmaktadır. Bu kişiyi yüksek ses çıkarmaması ve gürültü yapmaması defalarca uyarmama rağmen ısrarla aynı davranışlarını sürdürmeye devam etmektedir. Hakkınızda savcılığa şikayette bulanacağım diye de uyardım, bu uyarıdan sonra daha da ileri giderek geç saatlere kadar yüksek sesle müzik dinlemeye başladı. Bu durum okula gitmekte olan çocuklarımın da uykusuz kalmasına sebep olduğu gibi sağlıklarını da bozacak bir hal almıştır. Apartmanımızda bulunan diğer apartman sakinleri de bu durumdan rahatsızlık duymaktadırlar.
HUKUKİ NEDENLER : 5237 sayılı kanun ve ilgili tüm mevzuat.
HUKUKİ DELİLLER : Tanık beyanları ve sair tüm deliller.
NETİCE ve TALEP
Yukarıda açıklanan nedenlerle şüpheli hakkında şüphelinin eylemine uyan TCKnun ilgili maddeleri uyarınca cezalandırılması için kamu davası açılmasını, saygılarımla arz ve talep ederim.../.../.....
Şikayetçi
(İsim Soyisim ve İmza) - 12-03-2013, 00:55:49Üyeliği durdurulduev olsa tamam işte ofis olunca iş değişirmi ?serhatesmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2013, 00:57:13Kanun heryerde kanundur kesinlikle değişmez doldurun çıkartın yazıcıdan götürün yarın ilk işiniz bu olsun polis gelip etrafta oturan herkesden bilgi alıyor + ses dinleme cihazını savcılık tarafından takılıyor diye biliyorumbossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2013, 00:59:29Üyeliği durdurulduzırt bırt uğraştırmazlar beni değilmi malum işler yoğu ilgilenemezsem kötü olur.
- 12-03-2013, 02:09:42Bu nasıl soru? Polisin işi ne? İlgilenmek zorundalar.
Ben gece 3 gibi aradım geldiler. Uyardılar ses yapan komşuları. Kimin aradığını kim nerden bilecek ya hu.. - 12-03-2013, 08:47:21Sonuç ne oldu abi aradın mı birde aradığın zaman isim vermek zorunda değilsin biliyorsun değil mibossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2013, 17:03:17Benim köpeğim çalındı.. Gelmediler , git yenisini al dediler.F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2013, 17:05:41Sicil numarasını isteyin polisin telefonda. Şikayet edebilirsiniz.CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle