• 30-04-2026, 11:03:43
    #1
    Selamlar.
    1 adet espressolab kodu var. Gün içinde kullanacak ilk arkadaşa hediye etmek istiyorum.
  • 30-04-2026, 11:04:21
    #2
    Tebrik ederim, alacak arkadaşa da afiyet olsun.
  • 30-04-2026, 11:04:48
    #3
    Size zahmet alabilir miyim
  • 30-04-2026, 11:07:41
    #4
    Cairo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size zahmet alabilir miyim
    PM gönderdim.
  • 30-04-2026, 11:07:41
    #5
    Bugün kullanabilirim
  • 30-04-2026, 11:10:43
    #6
    Teşekkürler hocam geldi sağolasın.
  • 30-04-2026, 11:14:40
    #7
    Buurakosee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün kullanabilirim
    Sizden önce yazan arkadaşa gönderdim kodu. Başka sefere umarım.
  • 30-04-2026, 11:45:57
    #8
    Kurumsal PLUS
    alabilirim
  • 30-04-2026, 17:44:16
    #9
    Hocam onay verir misiniz