• 24-01-2024, 14:46:32
    #1
    Merhaba, şu anda mevcut sitelerimizin hepsi Hostinger üzerinde ve herhangi bir sorun yaşamıyoruz. Ancak maliyeti fazla olduğundan dolayı Odeaweb’e geçiş yapmak istiyoruz. 60’a yakın web sitesi var. Hızc, kalite konusunda tavsiye eder misiniz? Sorun yaşayan var mı?
  • 24-01-2024, 14:47:04
    #2
    Çok iyi hocam ben sorun yaşamadım destek talebinde de anında dönüyorlar
  • 24-01-2024, 14:49:44
    #3
    Wordpress
    Merhaba, destek konularında iyiler fakat son zamanlarda saldırı alıyorlar. Her ne kadar hızlı aksiyon alsalar da müşteri olarak mağdur olabiliyoruz. Onun dışında bir sorun yok, öneririm.
  • 24-01-2024, 14:51:17
    #4
    Ben uzun süredir @odeaweb; kullanıyorum. Maliyet olarakta performans olarakta memnunum
  • 24-01-2024, 14:52:11
    #5
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman aman uzak durun
    Sebebi nedir hocam ne gibi sıkıntılar yaşarız, veya yakın fiyatlarda önerdiğiniz bir firma var mı?
  • 24-01-2024, 14:52:37
    #6
    hocam ben 2 yılı aşkındır çalışıyorum 140dan fazla site barındırdığım hosting ve sunucum var. Destek konusun da bilgililer yönlendirme de yardım ediyorlar. Fiyat olarak karşılaştırıldığın da hemen hemen yakın fiyatlar. Tavsiye ederim
  • 24-01-2024, 14:58:17
    #7
    Bir o kadar önerdiğim kadar bir o kadar da önermiyorum. Çok fazla kesinti yaşanmaya başladı. Son 1.5 aydır
  • 24-01-2024, 14:58:42
    #8
    imzamda tavsiye ettiğim firma mevcut hocam aslında istediğiniz firmanın adını r10 arama yerine yazarak daha önceki konuları öğrenebilirisinz örn: https://www.r10.net/search.php?searchid=71339469
  • 24-01-2024, 15:08:01
    #9
    mustafaeratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebebi nedir hocam ne gibi sıkıntılar yaşarız, veya yakın fiyatlarda önerdiğiniz bir firma var mı?
    Sitelerim 3-4 gün kapalı kaldı. Vps aldim zamanında sorun yok deyip durdular. Sonra disk yavaşlaması var dediler vds'ye geçirdiler. Sürekli db kopmaları yaşadım. Kesintiler de cabası. Veridyen ve guzel.net öneririm. Odeawebde aklim sürekli sitelerimdeydi acaba kapandi mi yine diye. Adamlar travma oluşturdu. Sağlam bir firma değil