• 16-07-2009, 23:43:38
    #28
    sykdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gundur serverim kapalı ne msnden cvb veriyorlar nede ticketlere..
    hocam sitem uçtu havaya resmen en az 2 gun boyunca 3-4 farklı kısye telefon açtım hiçbir sonuc alamadım suan beklyorum hala bütün emeklerım bosa gitmek uzere umarım hersey yholuna girer yoksa sonuçları sııznle paylasacagım burda en onemlı kısı emın bey oda cevap vermıyor emın bey lütfen bana artık cevap yazın tek umut sızde
  • 17-07-2009, 08:18:50
    #29
    Nerdesin sitemde. Site gitmiştir üstüne ftp şifremde değiştirmişsiniz. 1 haftadır Ne cevap ne yardım. Bu nasıl bir meslek anlayışı bu nasıl iş. Ftp şifremi gönderin bütün emeklerim boşa gitti. site
  • 17-07-2009, 08:25:36
    #30
    sant9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sitem uçtu havaya resmen en az 2 gun boyunca 3-4 farklı kısye telefon açtım hiçbir sonuc alamadım suan beklyorum hala bütün emeklerım bosa gitmek uzere umarım hersey yholuna girer yoksa sonuçları sııznle paylasacagım burda en onemlı kısı emın bey oda cevap vermıyor emın bey lütfen bana artık cevap yazın tek umut sızde

    Bende Beklemedeyim Bakalım Ne kadar Bekliyecegiz Beklemeninse Bir Sonu Olacaktır Elbet ...
  • 17-07-2009, 08:56:17
    #31
    Bende buraya sorma ümidiyle gelmiştim. 2 gündür tık yok. Bilgisi olan var mı diye..
  • 17-07-2009, 09:06:52
    #32
    hocam müşterisiyim bulaşma uzak dur kafamda saç kalmadı

    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...roblemler.html buyur sana link oku neler yaşadığımızı
  • 17-07-2009, 09:11:22
    #33
    iyki almamısım resseller alıcaktımda bide yıllık olarak
  • 17-07-2009, 09:16:39
    #34
    servetese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyki almamısım resseller alıcaktımda bide yıllık olarak
    iyiki almamışsınız yatın kalkın dua edin hocam mersinde olsan alnınızdan öperdim öptüğümü sayın psikoloji kalmadı vallahi
  • 17-07-2009, 09:37:08
    #35
    sitemde.com fena dagıldı 2 ortak ayrılmıs teki tüm bilgileri almıs gitmiş siteleride acılmıyor artık beceremiyorsan yapmıcan bu işi
  • 17-07-2009, 09:46:55
    #36
    Ne olacak ÅŸimdi herkes maÄŸdur.